Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt! Dit smste mijn zus net:![]()
Red Team stopt ermee: ‘De zorg is nu echt stuk, het kabinet heeft zichzelf vastgedraaid’
‘De zorg is nu echt stuk. Het kabinet heeft zichzelf vastgedraaid.’ Met die woorden heft het Red Team zichzelf per direct op. De onafhankelijke corona-adviesclub zegt in een statement op Twitter niets meer bij te kunnen dragen aan het coronabeleid, omdat dat meer gebaseerd is op ‘gezichtsverlies...www.ad.nl
Deze kunnen we toevoegen aan het rijtje. Ratten die het zinkende schip verlaten? Ik zie nul angst bij de burger. Vergelijk dit met vorig jaar toen ze per 1 december de mondkapjesplicht invoerden, toen zag het straatbeeld er weken daarvoor al alsmaar volgzamer uit. Vandaag was ik nog in de Albert Heijn, NUL mondkapjes gezien! Vanavond sprak ik nog met iemand die zei dat Rutte en zijn hele kabinet totaal ongeloofwaardig en leugenachtig zijn. Het lijkt er op dat het gezond verstand aan het terugkeren is en dat de vloek en de angstgreep gebroken is.
Mike
Verkeerde topic??? Maar wel een prachtig bericht!Klopt! Dit smste mijn zus net:
Oooooh sampie ik ben zo gelukkig ik ging net naar de Albert heijn ik was brood halen voor school het stemt mij zo gelukkig er liepen denk ik wel 25 of 30 mensen zonder mondkapje! personeel zij helemaal niks en was ook gewoon heel vriendelijk maar het was goed om te zien dat er dus heel veel zonder lopen lekker burgerlijk ongehoorzaam![]()
Oeps, sorry, ik zie nu pas dat Mike over muilkorfjes begon in dit topicVerkeerde topic??? Maar wel een prachtig bericht!
Logisch je gaat toch niet bij de Adolf Hitler om boodschappen, zelfs in Eindhoven eo moet iets beters te vinden zijnHelaas zag ik gisteren toen ik naar de AH XL ging in Eindhoven iedereen met een muilkorf rond lopen. Ik hoop dat ik bij andere supermarkten een ander beeld te zien krijg.