Track resignations


Deze kunnen we toevoegen aan het rijtje. Ratten die het zinkende schip verlaten? Ik zie nul angst bij de burger. Vergelijk dit met vorig jaar toen ze per 1 december de mondkapjesplicht invoerden, toen zag het straatbeeld er weken daarvoor al alsmaar volgzamer uit. Vandaag was ik nog in de Albert Heijn, NUL mondkapjes gezien! Vanavond sprak ik nog met iemand die zei dat Rutte en zijn hele kabinet totaal ongeloofwaardig en leugenachtig zijn. Het lijkt er op dat het gezond verstand aan het terugkeren is en dat de vloek en de angstgreep gebroken is.

Mike
 
1635969991694.png
JUST IN - Georgia: Fulton County elections director Rick Barron to resign at the end of 2021. Barron submitted a letter of resignation today.
 
James Staley stapt op als topman van de Britse bank Barclays. De bankbestuurder wordt genoemd in de onderzoeken naar wijlen zedendelinquent Jeffrey Epstein. Volgens de bank spreekt Staley alle beschuldigingen tegen, maar zal hij zijn functie als topman en bestuurder na overleg neerleggen.
 

Deze kunnen we toevoegen aan het rijtje. Ratten die het zinkende schip verlaten? Ik zie nul angst bij de burger. Vergelijk dit met vorig jaar toen ze per 1 december de mondkapjesplicht invoerden, toen zag het straatbeeld er weken daarvoor al alsmaar volgzamer uit. Vandaag was ik nog in de Albert Heijn, NUL mondkapjes gezien! Vanavond sprak ik nog met iemand die zei dat Rutte en zijn hele kabinet totaal ongeloofwaardig en leugenachtig zijn. Het lijkt er op dat het gezond verstand aan het terugkeren is en dat de vloek en de angstgreep gebroken is.

Mike
Klopt! Dit smste mijn zus net:

Oooooh sampie ik ben zo gelukkig ik ging net naar de Albert heijn ik was brood halen voor school het stemt mij zo gelukkig er liepen denk ik wel 25 of 30 mensen zonder mondkapje! personeel zij helemaal niks en was ook gewoon heel vriendelijk maar het was goed om te zien dat er dus heel veel zonder lopen lekker burgerlijk ongehoorzaam 🥳🥳🥳🥳
 
Klopt! Dit smste mijn zus net:

Oooooh sampie ik ben zo gelukkig ik ging net naar de Albert heijn ik was brood halen voor school het stemt mij zo gelukkig er liepen denk ik wel 25 of 30 mensen zonder mondkapje! personeel zij helemaal niks en was ook gewoon heel vriendelijk maar het was goed om te zien dat er dus heel veel zonder lopen lekker burgerlijk ongehoorzaam 🥳🥳🥳🥳
Verkeerde topic??? Maar wel een prachtig bericht!
 
Helaas zag ik gisteren toen ik naar de AH XL ging in Eindhoven iedereen met een muilkorf rond lopen. Ik hoop dat ik bij andere supermarkten een ander beeld te zien krijg.
 
Helaas zag ik gisteren toen ik naar de AH XL ging in Eindhoven iedereen met een muilkorf rond lopen. Ik hoop dat ik bij andere supermarkten een ander beeld te zien krijg.
Logisch je gaat toch niet bij de Adolf Hitler om boodschappen, zelfs in Eindhoven eo moet iets beters te vinden zijn
 
Per 15 april weg bij RIVM en OMT:
 
🇬🇪Saakashvili is done: he announced his retirement from politics.

"His main task is to monitor his health," said his lawyer Valery Gelbakhiani.

By the way, the "diagnoses (https://t.me/sputniklive/30340)" of the ex-president are different. From "brain damage" to "hearing and vision failure".

The politician is currently in the clinic. He was transferred there from prison, where he had to live for another 6 years.

Saakashvili was detained in October 2021, after "traveling" from Ukraine in a trailer with dairy products.

Subscribe to @Sputnik (https://t.me/sputnik)
 
Deze ook maar even hier:
1660847671322.png

JUST IN - Brian Stelter is out at CNN as network cancels his show.


 


De ratten verlaten het zinkende schip.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.854
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan