Topsporters horen goed te eten

Hey leuk stukje dit. Die Hartman zag ik wel vaker op tv. Hij was dan altijd bezig mensen te irriteren. Dat probeert hij hier ook en zegt ondertussen toch behoorlijk zinnige dingen.
 
Ik vind die Maxim Hartman een irritant mannetje. Rafael van der Vaart gaat op een uitstekende manier om met wat hij zegt: laat maar lullen.

Mike
 
Hij is ook irritant omdat niemand hem een antwoord wil geven. Niemand wil op zijn vraag serieus ingaan en dat is ook jammer
 
Dat komt omdat hij drammerig is, waardoor niemand hem nog meer aandacht wil geven dan hij al voor zichzelf opeist met zijn pedante gedrag.

Mike
 
Haha, Ik vindt hem geweldig en hij heeft toch gelijk data je goed voor je lijf moet zorgen helemaal als topsporter. Hij twitterde in het verleden ook dingen over feminisme maar je moet wel bedenken dat hij een grapjesmaker is.
 
Wat je vindt mag je houden, johnny. Ik vind hem irritant en al helemaal geen grappenmaker.

Mike
 
Precies, Mark, topsport is slechter voor je gezondheid dan 1 keer in de week een frikandel! Bovendien wordt er in deze 'discussie' helemaal niet ingegaan op wat 'gezond eten' nu werkelijk inhoudt. Op een bepaald moment wordt een gehaktbal genoemd als zijnde 'ongezond'. Wat pas echt ongezond is, is dat deze topsporters voortdurend blessures oplopen en uiteindelijk na hun 30e volledig opgebrand zijn, niet in de laatste plaats vanwege al dat 'gezonde' voedsel!

Nog een laatste opmerking: Ard Schenk, de schaatser van weleer, heeft wel eens losgeslaten dat in zijn tijd 'topsport' inhield dat je 'S AVONDS VOOR DE WEDSTRIJD gewoon aan het bier zat en dat er helemaal niet zo hysterisch en fanatiek werd gedaan omtrent de 'gezondheid' van sporters. Zijn generatie heeft prestaties neergezet waar vandaag de dag Epo voor nodig is! Heb je enig idee hoe relaxt deze lui hun sport bedreven toen het allemaal nog niet zo opgefokt was en hoe dit hun resultaten positief beinvloedde?

Kortom, Maxim Hartman is een lulhannes en Van der Vaart heeft groot gelijk. laat die lui lekker een keertje los gaan, ze staan al genoeg onder druk!

Mike
 
Jaren geleden zat dat ei van een Hartman in Expeditie Robinson, stiekem van de voorraad te eten en tegen iedereen zijn erewoord te geven dat hij het niet was, flinke vent zeg! Hij heeft ook in een of andere doc over afvallen super domme dingen gezegd over zijn moeder met overgewicht. Die moeder was helemaal niet zo heel dik, maar volgens hem kwamen de extra kilos door vraatzucht en een gebrek aan wilskracht. Dat was duidelijk helemaal niet wat er aan de hand was maar iets hormonaals maar dat je zoiets op tv over je eigen moeder zegt, wat ben je dan voor een zoon? En nu zijn zeker handjes noten heilig boven een frikandel? nou doe mij die frikandel maar. Als je van die noten zo hooghartig begint te zeuren dan nog liever een potje slecht voetbal!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.648
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan