Tizz stelt zich voor

G

Guest

Guest
Hallo Allemaal,

Lees al een tijdje mee met jullie op aanraden van Mike.

Heb hem mogen ontmoeten, omdat ik met een aantal gezondheidsklachten zat waarvan ik niet wist waardoor ze kwamen en hoe ze op te lossen. Ik zal mijn complete verhaal jullie onthouden, dat wordt een lange lijst maar de hoofdoorzaken van mijn problemen zijn stress gerelateerd en komen uit een fout voedingspatroon. Voornaamste klachten zijn hoofdpijn, vermoeidheid en vaak een onbehaaglijk gevoel. Omdat ik niet aan de pillen en medicijnen wil, ben ik erg blij met Mike en dit forum.

Zijn conclusies mbt mij waren:

Bijnieruitputting en een instabiele bloedsuikerspiegel.

Hoe meer ik hier over lees, hoe meer alles op zn plek valt. Alleen hier ben ik al blij mee, want ik vroeg me echt al een tijdlang af wat ik toch had.

Nu dus hier keihard mee aan de slag te gaan. En niet verslappen (Mike wees me hier laatst terecht op!!)

Ook heb ik het advies gehad een H2o2 kuurtje te gaan doen! Hierover ben ik nog wat meer aan het lezen, want hier wil ik zeker mee gaan starten.

Ik zal mijn vorderingen hier bijhouden. In ieder geval al bedankt voor de vele nuttige informatie die jullie delen!!

 
Jij ook welkom Tizz! We kunnen allemaal leren van elkaar! Mijn zus heeft ook bijnieruitputting maar nu - na 1 jaar - is ze al een heel eind opgeknapt.

 
Hallo Tizz, welkom.

Het wordt hier nog hartstikke druk, joh, op het forum.

Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, zal ik maar zeggen.

We kunnen allemaal van elkaar leren.

Ik hoop dat je veel opsteekt en dat je gezondheid vooruit mag gaan, stapje voor stapje.

Mijn man zei vandaag nog, je 'moet' het allemaal goed bijhouden, het lezen, want een topic kan gemakkelijk zomaar over iets anders gaan. Lees je over ozon in een topic die dat bijvoorbeeld niet aangeeft.

Maar dat is nu het interessante, van het één kom je op het ander.

Dat is al net als Mike zijn lezingen, er komen vragen tussendoor, die hij dan (begrijpelijk) beantwoord maar uiteindelijk komt hij toch weer terug op wat hij wilde vertellen/delen. Of uit zichzelf of iemand uit het 'publiek' komt er weer op terug.

 
Hoi Tizz,

Leuk om te zien dat je je nu ook hebt ingeschreven! Ik wist dat je al een tijdje zat mee te lezen. Ik vraag me af hoeveel mensen dit eigenlijk doen. Mogelijk hebben we een veel groter leespubliek dan we denken!

Mike

 
Van harte welkom Tizz! Wat is je plan voor het opbouwen van de H202? Ik hoop dat je je gauw beter voelt :)

 
Hoi Tizz, welkom en leuk dat je je voorstelt. Ik ben al maandenlang aan de H202 en nog steeds aan het opbouwen.

 
Mike,

Ik lees ook nog steeds mee hoor!

Wat is je favoriete bokbier? ;-)

Ik vind La Chouffe erg lekker, alleen dat alcohol percentage, 6,66%, beetje occult!

Jochem

 
Favoriete bokbieren: Budels, Jopen, Grunn, Brand, Amstel, Gulpener, Lindeboom. La Chouffe vind ik geen echt bokbier, dat vind ik trouwens van al die Belgen, zoals bijv. ook Leute. Hun bokbieren vin ik te fruitig, ze missen die typische bokbiersmaak.

Ja, dat is inderdaad een occult alcoholpercentage. Maar de bok of geit staat traditioneel natuurlijk ook al voor een duistere kracht. En dan is er natuurlijk ook Halloween, een zogenaamd 'onschuldig' kinderfeestje. Ik zou hier nog op door kunnen gaan, maar dat is een ander forum, denk ik.

Mike

 
Offtopic: bokbier en de oorsprong --> http://nl.wikipedia.org/wiki/Bokbier

Met een bok heeft de naam dus niets te maken, maar op etiketten wordt wel vaak een bok afgebeeld. ;-)

Leuk Tizz, welkom! Ik ben ook van heinde en verre hier aangekomen om een einde te maken aan het geschommel van mijn bloedsuikerspiegel. Ik eet nu wat meer vet (roomboter, Griekse yoghurt en olijfolie) en voel me stukken beter. Langzaam aan de koolhydraten minderen wordt de volgende stap en voldoende eiwitten opbouwen.

Goed dat je hier bent!

 
Jopen idd ook lekker en La trappe! Gulpener vond ik niet lekker.

 
Quote:
Ja, dat is inderdaad een occult alcoholpercentage. Maar de bok of geit staat traditioneel natuurlijk ook al voor een duistere kracht. En dan is er natuurlijk ook Halloween, een zogenaamd 'onschuldig' kinderfeestje. Ik zou hier nog op door kunnen gaan, maar dat is een ander forum, denk ik.


Sorry Mike,

Misschien niet helemaal het goede forum, maar toch ben ik wel een beetje benieuwd hoe je dan denkt over de oorsprong van bokbier of halloween..

 
Evan,

Ik heb je zojuist een email hierover gestuurd. Ik vind het niet gepast om hier uitgebreid op dit forum op in te gaan. Bovendien is dit een topic waarin Tizz zich voorstelt en het is vandaag zondag, voor sommigen van ons de Dag van de Heer. Ik wil graag iedereen respecteren, zodoende.

Mike

 
Bedankt allemaal!

Haha typisch en misschien wel passend dat mijn topic in een bier discussie ontaard.

Als jullie eens in Haarlem zijn, neem een kijkje in de jopenkerk.

Alleen maar aparte biertjes!!

Met betrekking tot de H2o2. Zou starten met 35% te heftig zijn?

 
35% nooit doen, altijd verdunnen. Ik gebruik 35% om een scheutje te gebruiken om mijn fermentatiepotten te reinigen. Als je een druppel op je huid krijgt dan bijt dat flink.

Welke verdunning ze hier gebruiken weet ik niet ik heb het nooit inwendig gebruikt.

Astrid

 
Ok,

Ik lees namelijk dat er 3% en 35% oplossingen zijn. Dat je nog moet verdunnen weet ik maar welke je als basis gebruikt kan verschillen toh? In het H202 topic lees ik wel het een en ander, maar is er ergens misschien een handleiding waar je vanaf het begin kan zien hoe je dit aan moet pakken?

 
Tizz,

Het is vrij eenvoudig allemaal. Bij Unlimited Health in Amsterdam verkopen ze food grade H2O2 in zowel een 3%- als een 35%-variant. Het advies van Astrid om 35% altijd terug te verdunnen naar 3% (door een 1:12 verdunning te hanteren) is verstandig, omdat voor menigeen 3% H2O2 heftig genoeg is. Het innemen van 35% onverdund is voor gevorderden en is niet verstandig voor de meesten van ons.

Het protocol is bijzonder eenvoudig: begin de dag met 1 druppel in een glas water en wacht 30-60 minuten voordat je ontbijt. De volgende dag neem je 2 druppels, de dag erna 3 druppels, etc. Je kunt tot maximaal 900 (!) druppels 3% gaan, oftewel 25 druppels 35%. Mocht de metaalachtige smaak je gaan tegenstaan, dan kun je appelazijn en honing toevoegen aan je water. Je zult vanzelf tegen je eigen 'plafond' aanlopen, waarbij de ontgifting bijzonder heftig wordt. Het is dan verstandig om terug te gaan naar een dosis die je beter aankan.

That's it, succes ermee!

Mike

 
Ben benieuwd. Ga vanavond de 3% oplossing bestellen. Ik kan dus in een glas water rechtstreeks uit deze fles een druppel toevoegen en dan ophogen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan