Tizz stelt zich voor

Tizz, ik zou de 35% bestellen en deze zelf verdunnen naar 3%. Heel eenvoudig, en je kunt er veel langer meedoen. Je kunt deze verdunning ook in een spritzflesje doen voor je tanden.

Of in je neus als je verkouden bent.

Gebruik even huishoudhandschoenen als je deze binnen krijgt, meestal heeft het iets gelekt in de plastic zak waar de fles inzit. Het staat allemaal beschreven, maar meestal heb je de fles al gepakt voor je het papier hebt gelezen. Overigens, als je knoeit, het geeft een branderig gevoel en witte uitslag, maar geen nood, meestal na half uurtje is dit zonder enige schade helemaal weg hoor.

 
Je kunt het gewoon ophogen zoals Mike zegt, en goed luisteren naar je lichaam. Als je dit moeilijk vindt kan ik ook een schema geven wat in het boek van EdmcCabe staat. Hij zegt in ieder geval over het ophogen: dosering 3 dagen aanhouden, en dan ophogen, weer 3 dagen deze dosering enz...

 
Bedankt voor de tips Dirtsa. Heb omdat ik er helemaal nieuw mee ben dit keer toch maar voor de 3% oplossing gekozen. Gister begonnen en vandaag dus door naar 2 druppels. Nam voor de zekerheid een extra groot glas water, vond het toch wel spannend. Nog weinig gemerkt, dus blijf lekker ophogen. Ben benieuwd!!

 
Zo ben ik ook begonnen, en omdat ik niets merkte toch wat sneller op gaan hogen. Tot ik 3 weken enorm scheel heb gezien ( kon nog maar kijken met 1 oog tegelijk).

Daarna toch maar even pas op de paalts, tot ik weer normaal zag en toen veel langzamer(schema) gaan ophogen.

Ik ben erg benieuwd wat jij gaat merken hoor.

 
3 weken scheel zien? Wow dat klinkt heftig... Is dat dan zware ontgifting???

Ik ga gewoon rustig per dag een druppel omhoog tot ik wat begin te merken.. so far so good!

 
Het was waarschijnlijk een oude klacht, ik heb in 2008 een oogzenuwontsteking gehad. Ik ben niet in paniek geraakt, omdat ik ervan overtuigd was dat het wel weer zou overgaan. Ik had al wel wat gelezen over ontgifting en dat oude klachten kunnen opspelen.

Ik ben dus wel even iets terug gegaan in dosering, en dit stabiel gehouden tot ik weer normaal zag.

Ik heb wekenlang met een papiertje achter mijn bril gelopen (zonnebril) want met 1 oog kon ik prima zien.

 
En zo zie je maar weer dat door gezonde voeding tot je te nemen en positieve gedachten daarover dat je eigenlijk 'oude shit' op gaat ruimen maar dat je daar dan wel doorheen moet.

Dus net wat Dirtsa zegt, niet paniekeren (vind ik zo'n leuk Belgisch woord) en bedenken dat het over gaat.

En dat het dan uit je systeem verdwijnt. Alleen maar goed toch.

Het zat al die jaren ergens opgeslagen en moet er dan toch uit.

Het is een onbalans in je lichaam die weer in balans komt.

 
Inmiddels op de 10 druppels. Nog niets gemerkt. Ga altijd als ik wakker wordt al goed naar de wc en daarna neem ik gelijk het glas water. Voorlopig nog geen reactie. We gaan door!!

 
Vandaag 11 druppels. Ook voor het eerst was Sole toegevoegd en hopla, al 3 keer naar de wc geweest. Nog geen aparte, groenige ontlasting. Wel wat zachter en geuriger zullen we maar zeggen. Zweet ook aardig, maar dat was de laatste dagen al meer.

Ik zeg hij gaat goed!!

 
Dit weekend ook de Griekse Yoghurt met 10%!! vet ontdekt. Dacht het merk Minos?

Die is erg lekker!! Alleen niet biologisch. Zijn er betere alternatieven, want ik vond deze wel erg fijn :)

 
Slagroom bij de yoghurt? Ik klop het eerst en doe het dan op de -uiteraard volvette- kwark. Feest!

 
Even een update. De H202 neem ik nog steeds elke ochtend. Ben wat sneller gaan ophogen, want merkte nog niet heel veel. Ga wel iets vaker naar de WC. Inmiddels op 25 druppels maar ga dit met wat meer snelheid opvoeren. Tijd om te knallen :)

Heb het brood helemaal vervangen door de smoothies, salades met voldoende vet en rauwe melk. Merk dat ik gedurende de dag wel meer moet eten om me goed te blijven voelen.

Heb een rustiger gevoel en minder hevige hoofdpijn. Wel de laatste dagen last van een soort tintelingen op de hoofdhuid. Soms jeukt het ook een beetje. Heb ik wel vaker last van gehad, maar kan niet precies opmaken waar het door komt. Begint eigenlijk al vrij snel in de ochtend. Spieren in mijn nek en schouders zijn dan ook wat stijf. Hopelijk dat ik met wat meer eten me steeds wat beter ga voelen!

 
meer vetten ivm het hongergevoel misschien, en denk eens aan leverreinigingen als je last hebt van je schouder/nek. Ik had al sinds mijn 18 e last van mijn rechterschouder, echt van alles geprobeerd ( fysio met oa warmtepakkingen/elektische stroomstootjes, mensendieck,osteopaath, rontgenfoto's etc) nooit heeft iets geholpen.

Sinds ik de leverreinigingen doe, maar ook lever/galthee met gember,en de koffieklysma heb ik heel veel minder last van mijn schouder. Vaak is de pijn zelfs helemaal weg, en als ik deze nog voel is dit veel minder heftig dan vroeger.

 
Goeie tip. Merk dat ik na opstaan me goed voel. Drink ik een glas met Sole en H202. Daarna na ongeveer 30-45 minuten ontbijt. Daarna komen vaak de tintelingen opzetten. Soort lichte spanningshoofdpijn die voor mijn gevoel uit mijn nek, schouders komt.

Heb niet het idee dat het aan mijn ontbijt ligt, want ik wissel dat wel af en kan het verder goed verdragen.

Voor de leverreiniging, wellicht het Citroen, ei, olijfolie drankje in de avond nemen? Wil in de ochtend namelijk wel blijven opbouwen met de H202.

Ivm bloedsuikerspiegel en bijnieren dacht ik voorlopig met rigoureuze protocollen te wachten.

 
Voor mijn bijnieren gebruik ik adrenal, en ik doe inderdaad de milde leverreinigingen. De volgende keer wil ik eerst een paar dagen leven op rauwe melk en appelsmoothie. Voor t slapen: 2 eierdooiers/2 of 3 citroenen uitpoersen/olijfolie en honing ( ik klopt dit lekker romig). "s morgens eerst een waterklysma, en na een half uur koffieklysma. En mij bevalt het goed deze dagen rust te nemen.

Ik blijf daarnaast gewoon de H202 gebruiken hoor.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.598
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan