Tips bij ontgiften

Biebs

New member
Hoi,

sinds ik ademhalingstherapie volg ben ik aan het ontgiften.
Ik ontgift heel erg snel, dus het moet heel rustig aan gaan wil ik alle afvalstoffen goed kunnen afvoeren.

Wat ik al doe (naast zoveel mogelijk WAPF eten):
Voetenbadjes met epsomzout, zuiveringszout en gember (ik heb geen bad tot mijn beschikking helaas)
Detox thee van Jacob Hooy drinken
Ik heb een darmspoeling gedaan
Koud douchen (vreselijk!)
M'n huid droogborstelen

Tegen kokos kan ik helaas niet, anders kon ik aan de kokosolie.

Wat kan ik nog meer doen om het ontgiften te bevorderen?
Mijn huisarts raadde mij Solidago aan, iemand daar ervaringen mee?

Alvast bedankt!
 
Dankjewel!

Ik vroeg me af of er ook tekenen zijn waaruit je kan aflezen of het ontgiften goed gaat?
Ik merk namelijk alleen maar dat mijn klachten 3 x erger worden, verder niks. Ik weet niet of dit betekent dat ik goed of slecht ontgift.

Ik ben namelijk "bang" dat de afvalstoffen nu losgekomen zijn maar mijn lichaam niet goed kunnen verlaten, waardoor ik me zo slecht voel.
 
Maarten, ik heb twee jaar geleden H2O2 gebruikt en ging daar inderdaad ook heel heftig van ontgiften. Hetzelfde idee dus nu met meer zuurstof door de ademhalingstherapie. Maar het gaat mij vooral om het goed kunnen afvoeren!
Hoe gebruik je natriumbicarbonaat? Ik doe het in mijn voetenbadjes. Drink jij het?
 
Het enige wat je met orale inname van natriumbicarbonaat doet is je maagzuur neutraliseren en het opboeren van CO2 wat vrijkomt bij de reactie.
 
Biebs,

Ik bruik de helft van een volle T-lepel (niet afgestreken) voor het slapen, op lege maag! dat is belangrijk. Waar/niet waar: je dient dit, in deze hoeveelheid ( weinigheid) twee jaar te doen om volledig te ontgiften.
een half/een heel uur voor ik de NBC neem neem ik waterstofperoxide volgens, zie link hier boven, nu 50 druppels in water.
De WPO werkt beter dan de ademhalings-oefeningen, ik spreek voor mij zelf!, maar de ademhaling blijf ik doen en dat gaat nu eigenlijk gewoon vanzelf

Cholesteroliscool,

Helemaal mis, hier hoef ik niet op te reageren, toch?
Laat u informeren, neem eens het boek van: Mark Cirkus, Natriumbicarbonaat

 
Absoluut wel waar dat je met bica maagzuur neutraliseert.
Daarom ben ik ook benieuwd naar hoe jou voeding patroon eruit ziet Maarten?
En welke klachten ervaarde jij dan?

KUN je dat aangeven?
 
Mijn voedingspatroon ziet er heel gewoon uit, ik KAN dat aangeven, maar ben het niet van plan.
Ik ga dat boek hier ook niet overtypen, Binc, want: 'Juist ingenomen NBC heeft niets te neutraliseren.'
Lees eerst het boek maar even.
 
Maarten, ik begrijp dat H2O2 beter werkt, maar dat gaat me véél te snel. Ik heb het ooit opgebouwd tot 8 druppels 10% en ik was zo intens aan het ontgiften (dood- en doodop, alleen maar huilen, wazig zien, niets meer kunnen) dat ik dat niet meer trok. Dus weer afgebouwd.

Nu met ademhalingstherapie kan ik het heel langzaam doen, kennelijk heeft mijn lichaam dat nodig.


Sommige mensen hebben duidelijke tekens als ze ontgiften dacht ik, qua ontlasting, een loopneus, etc. Ik zou wel willen dat mijn lichaam wat duidelijker was haha.
 
Binc,
Wat is gewoon voor jou? Normaal is bij mij gewoon. Alles vers, geen fabrieks-pot

Ken je dit boek? Gezien maar niet gekocht. Goed boek.

Wel eens gehoord van maagzuur tekort? Maagzuur is niet alleen goed, maar ook brood
nodig dus tekort moet niet en heb ik niet.

Bica werkt net als rennies Ik ken rennies niet (in gebruik).
 
Wat is voor mij gewoon?
Weston price zoals de meesten hier.
Maar waarom koppel je de vraag terug zinder zelf globaal aan te geven wat je eet?
Zoals ontbijt, lunch en avondeten?

Brood is niet iets wat in wapf voeding thuis hoort. Bij jou wel?
Fruit? Dierlijke vetten?
 
Ik nem de laatste dagen 2 x per dag een glas water met een flinke theelepel natriumbicarbonaat er in opgelost op de nuchtere maag. Niets opboeren.
Ik voorafgaan een test gedaan om de zien of ik voldoende maagzuur produceer: heel veel eiwitrijk vlees gegeten. Geen gerommel, geen winden, gewoon helemaal goed. Is denk ik een kwestie van maagzuur aanmaken alleen als het moet. Maar ja, hoe doe je dat?
Ik kan trouwens behoorlijk goed voedsel eten wat min-of-meer bedorven is: vlees van weken oud dat heerlijk zacht geworden is en door de keuringsdienst van waren direct afgekeurd zou worden geeft me geen enkel probleem, zelfs rauw, en dat smaakt erg lekker.
 
Enige effect wat je met bica bereikt is ontzuren. Kan heel goed dat jij last hebt hebt van een disbalans tussen zuren en basen.
Kom je toch uit op tekort aan maagzuur.
 
Biebs,
Je eerste vraag bovenaan: Ik gaf mijn antwoord, wat ik doe, wat mij helpt. punt. Dat anderen ook willen weten wat ik vandaag kook, hoe ik kook en, neem ik aan , willen beslissen of het gezond is ja dan nee doet er niet toe. Ik spreek voor mij zelf, bij mij werkt het. Niks geen tekort aan maagsappen. liegen lost niets op dus dat doe ik niet.
Wel lijkt het mij dat je met 10% h2o2 een erg grote dosis bent begonnen! Rustig opbouwen per drup, dan gaat het beter...bij mij wel in ieder geval. Staat meen ik ook in de link van 'voeding is gezondheid' hier boven...ergens.

Gerard,
bij mij idem, leuk te 'horen' dat ik niet alleen ben.

Bic,

Zoals ontbijt, lunch en avondeten? Heb ik al gedaan. Alles vers. Vers, zoek het even op in uw woordenboek.
Wat is voor mij gewoon? geen idee wat voor u gewoon is! Dat is gewoon aan u wat u gewoonlijk eet.
Weston price zoals de meesten hier..? Wie? Ik ben geen kannibaal.
 
Meestal zijn dit soort dingen wel terug te lezen bij de topic even voorstellen.
Ik zie niet staan wat jou klachten zijn in het voorstel topic.

Jij ziet mensen die wapfvoeding eten als kannibalen? Misschien een idee om het boek te lezen.
Dan is iedereen op dit forum dus kannibaal behalve jij?

https://www.bol.com/nl/p/voeding-en-fysieke-degeneratie/9200000000941326/

H2O is ook verkrijgbaar in 3%.
Dat is beter om mee te beginnen.

Mijn dag begint met appelazijn in water met sole. Daarna thee.

Ontbijt momenteel

Slagroom gemengd met rauwmelkse kwark of yoghurt,met bosbessen en gekookte gierst
En een zacht gekookt ei.

Tussendoor kruiden thee en rauwe melk.

Lunch eet ik niet altijd. Soms 2 quinoa crackers met dik roomboter en rauwmelkse kaas.

Avond eten vaak gestoofd lams of runder vlees in botten bouillon. Met wat groente en witte rijst. Of vette vis.

Nu niet flauw doen Maarten. We willen ook kennis maken met iemand die hier adviezen geeft toch? Lijkt mij beleefd.
 
Dit is evt de 3% versie biebs.

http://en.unlimitedhealth.nl/waterstofperoxide-food-grade-3-500-ml.html
 
Biebs,

Waarvan wil je eigenlijk ontgiften?
Wel eens een leverreiniging gedaan?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan