De slagaders hebben niets te maken met ccsvi, dat betreft de aders. De jugulars.Laat iedereen dan eens in zijn/haar omgevcing kijken, het gaat niet goed met mensen die aan de becel gaan.
Bestel het boek: feiten en fabels over cholesterol maar eens, bij succesboeken. Daar zul je al veel info vinden.
En lees het artikel": hersenvoer van Mike Donkers.
Het is gewoon ongelooflijk jammer dat je nu die tia's hebt gekregen. maar ik hoop niet dat je denkt dat de roomboter hieraan schuldig is. Tenslotte ben je nog maar net begonnen.
Ga er maar van uit dat dit meer te maken zal hebben met wat je de jaren hiervoor hebt gegeten, zonder jou een schuldgevoel te willen aanpraten hoor, verre van. Maar ik hoop dat jou omgeving ook de moeite neemt meer te lezen en zich te verdiepen in voeding en waarom nogsteeds becel aanpgeprezen mag worden ondanks dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is voor de werking hiervan. In tegendeel zelfs.
Ik vind het echt zo jammer dat je dit meemaakt, alsof je niet al genoeg had om mee te dealen. En je was zo heerlijk enthousiast begonnen.
En Femke, ondanks alle vast en zeker goed bedoelde adviezen, er is er maar 1 die bepaald wat je eet, en wat je niet eet. Ik hoop dat het je lukt, ondanks het wazige zicht, om nog te kunnen lezen. Laat je niet zomaar iets door je keel duwen.