Thrive

Jim1618242587

Administrator
Het is een hele zit en de eerste 30 minuten zijn voor sommigen wat moeilijker door te komen maar bekijk hem een keer helemaal. Zeer de moeite waard!

&feature=youtu.be&t=2m22s

Je kunt de nederlandse ondertiteling aanzetten of zelfs de nderlands gesproken versie bekijken via: http://www.thrivemovement.com

Stukje bewust wording voor diegenen die het nog niet weten.

Jim

 
He Jim, ik ken hem. Het is te hopen dat de vrije energie doorzet, maar laten we vooral ook hopen die toekomst niet in handen komt van de families Proctor & Gamble.

Thrive geeft inderdaad interessante info, maar hun oplossing, in de laatste 30 minuten, is dubieus. Vooral het idee van community peacekeepers... in handen van wie? Een soort VN? Nou dan liever niet.

Er is bewustwording, ja, en de hele rol van geld gaat straks helemaal om. En wat het is: de grote jongens weten het en willen het graag in 'goede' banen leiden. Zodat we gaan denken dat een soort van geplande samenleving gewoon bij die bewustwording hoort.

Het is een peperdure productie geweest, de illuminati-symboliek eromheen: dat ene oog, die corona, de numerologie van releasedatum etc.

Dus ja, het lijkt me niet gek om ons bewust te worden van het bestaan van vrije energie - en thrive legt dat goed uit -, maar ook niet gek om bij de thrive-movement de nodige vraagtekens te zetten. http://helpfreetheearth.com/news461_thrive.html

http://fabpoli.blogspot.com/2011/11/thrive-movement-movie-my-take-on-it-all.html

 
Jim,

Helemaal mee eens. Had er al weleens een beetje doorheen gezapt, maar ben hem nu eens helemaal aan het kijken. Echt heel mooi!

 
Quote:
This movie IS NOT waking up the world. It is tricking the world into believing that it is being awakened when, in reality, it is being hypnotized into an even deeper sleep.



Dat is ook de voornaamste kritiek die ik op voorhand al had...

Het feit dat dit zo mooi gemaakt is en hoe ze het zeggen op sommige momenten, geeft de indruk dat er werk van gemaakt wordt en geeft aldus een soort subliminale hint dat jijzelf niet noodzakelijk nog iets hoeft te doen, het komt allemaal wel in orde.

Dit alleen kan zo krachtig werken dat men verder eigenlijk net zo goed de hele waarheid kan zeggen, zolang de kijker maar denkt dat het in orde lijkt te gaan komen.

Voorts kan de site waar je ideeën kan achterlaten (dacht ik?) een zgn. "honey pot" zijn.

Wat reptilians betreft, "ja en nee"... Dikwijls denk ik toch ook dat het kwaad zo ver gaat dat het mss niet meer van menselijke oorsprong is.

 
Free energie: zou best kunnen, maar de apparaten waarmee het zou kunnen zijn redelijk eenvoudig, de meeste kan ik hier in mijn schuurtjes maken.

Waarom zijn al die uitvinders dan zo asociaal om hun ontwerp voor zichzelf te houden?

Een wereldwijd octrooi voor een paar jaar kost 5000,- maar dan kan je dus wel je ontwerp online gooien en iedereen kan zien hoe en of het werkt.

Daarnaast is er het punt dat die energie ergens vandaan komt,

of dat het magnetisch veld van de aarde is of een andere dimensie dat maakt niet uit. Het is onbekend wat de consequenties op de langere termijn op grote schaal zijn.

Een aarde die langzamer gaat draaien, eventueel in een andere dimensie of een zon die ergens uitgaat. Ze tappen uit een onbekend vaatje en dat is gevaarlijk als ze het over oneindig veel energie hebben: Lekker de hele winter in bikini buiten onder de terrasverwarming liggen..

Ondertussen zijn er op dit moment op aarde genoeg duurzame opties, maar die hebben we blijkbaar niet nodig omdat er free energie zou kunnen zijn.

(ik zie nu dat ik dezelfde kritiek heb als thijs en Ghee alleen via een ander onderwerp)

 
Quote:
Het feit dat dit zo mooi gemaakt is en hoe ze het zeggen op sommige momenten, geeft de indruk dat er werk van gemaakt wordt en geeft aldus een soort subliminale hint dat jijzelf niet noodzakelijk nog iets hoeft te doen, het komt allemaal wel in orde.


Alleen al de laatste tien minuten van de film bevat knap op elkaar aansluitende waarheden die je binnen de context van de film zouden kunnen aanzetten tot meegaandheid en acceptatie van wat er gebeurt onder het mom van éénheid en vrijheid. Deze 'reversed psychology' is een van de kritieken op de documentaire en zou kunnen leiden tot overgave aan machten die buiten je liggen en die worden gebracht (en aanvoelen) als zijnde goed. Misleiding van de slimste soort. In dat kader is het leuk je te verdiepen in 'Project Bluebeam', waarvan de wereld nog steeds niet weet of het nou waar is of niet maar het zou perfect aansluiten op het verhaal dat Thrive vertelt.

Saillant detail: de documentaire is gereleased op 11-11-'11, numerologisch sterk getal voor de duistere machten op het wereldtoneel. En hoewel de bedenker het gewoon goed kan bedoelen is het zeer opmerkelijk dat hij - Foster Gamble - erfgenaam is van de oprichters van Procter & Gamble, één van de meest vervuilende, op macht beluste bedrijven ter wereld.

Ik weet het niet, ik zou gewoon goed opletten en niets van wat van buiten komt zomaar voor waar aannemen. Thrive is een mooi verhaal, maar op het moment dat het je beweegt tot navolging van iets wat een ander je probeert op te leggen onder de vlag van vrijheid (als dat zo is) dan is er stront aan de knikker!

Hilda

 
Ja, voordat mensen cynisch worden over alle documentaires: een aanrader is Trance-formation van Max Igan. Max werkt helemaal zelfstandig, als denker en filmmaker. We kunnen en moeten ons bestaansrecht terugclaimen; de oplossing is individuele groei en perceptie, aan onszelf werken.

 
Free energy en Blue Beam-achtige tech is geen enkele twijfel over voor mij. Er zijn wel een paar geloofwaardige bronnen en projectjes, maar die lijken wel op te passen om het niet te makkelijk/rendabel te maken, "op straffe van". De Energy of the Vacuum serie zegt genoeg, lijkt mij en Peter Lindemann hoor ik ook graag bezig.

Voor "free energy" ben ik zelfs akkoord dat men het niet zou toelaten a/d individuele gebruiker. De gemiddelde mens heeft hier veel te weinig verantwoordelijkheidsbesef voor. Het is zoals internet en downloaden: je zou steeds meer toepassingen vinden en het is idd de vraag hoe lang het dan "gratis"(zonder gevolgen) zou zijn. Je zou je ws ook rot ergeren aan de overlast en "verspilling" overal.

BTW: de mooiste uitleg voor non-ET crop circles vond ik ooit hier:

www.briansbetterworld.com/articles/The%20Phoenix%20Lights.htm

Fascinerende kerel (maar ontkent geen reptielen, denk ik ;) Is een bron van David Icke.)

Als zijn info fake is, vind ik het wel één v/d geloofwaardigste of boeiendste fakers.

Zijn "A Blueprint for a Better World" is ook een heerlijk boek.

 
Graancirkels zijn iets behoorlijk magisch; wat vind je van het idee dat we het zelf met ons eigen mind doen? Van de enkeling die compleet vaart op intuitie en die niet onbekend is met het fenomeen van buiten het lichaam treden?

Neil Kramer (the unfoldment) beschrijft dat hij in 2009 doelbewust een paar dagen de tijd nam om graancirkels te gaan onderzoeken in een streek waar ze af en toe voorkomen. Hij komt daar 's avonds aan in een herberg, en heeft 's nachts een diepe lange slaap. De volgende ochtend herinnert hij zich geen enkele droom, maar er blijkt diezelfde nacht een grote graancirkel te zijn gevormd pal naast de herberg. Een echte die nog statisch aanvoelt als ze erheen gaan (Ogbourne St Andrew formation). Een toevallige zeldzaamheid, en dat van iemand die niet in toeval gelooft? Kramer houdt wijselijk in het midden wat er kan zijn gebeurd, maar onze geest kan meer dan we soms denken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan