The Rothschilds, The Morgans, The Rockefellers ---- Wat eten zij dan?

simone

New member
Vandaag vroeg ik me echt af dat als ons wordt verteld eet brood en andere granen.The food pyramid, de schijf van vijf en andere onzin adviezen.

Dit zijn één van de famillies die de wereld leiden maar wat eten zij dan en hoe ziet hun stamboom eruit. Hoe lang leven zij, wat voor een ziektes krijgen zij enz. enz.

Heb namelijk de stamboom van het Nederlandse koningshuis nagekeken en ja Juliana is tegen de 95 geworden en Beatrix is ook al oud maar velen voor hen zijn heel jong gestorven als de informatie klopt.

De adel at altijd goed en wij moesten het met brood en spelen doen terwijl zij lekker op wild gingen jagen en dus veel vlees aten.

Vraag me dan ook af wat bijvoorbeeld ook het koningshuis in Nederland en ook andere landen eet en of zij ook biologisch eten.

Eten zij roomboter of margarine.Rauwe melk of gepasteuriseerde melk enz.enz.

Weten zij wat gezond is of eten zij gewoon ook e-nummers?

Lijkt me een heel interessante topic.

 
Ze hebben in ieder geval geen brede neusvleugels, en brede kaaklijnen; dus zal wel geen wapf zijn. Ze zien er overigens erg ongezond uit vind ik. Desalniettemin, denk ik niet dat ze mc donalds, aspartaam, of andere chemische rotzooi eten, want die rotzooi heeft namelijk de intentie om ziek

te maken, en het bewustzijn te onderdrukken. Ik geloof ook, als je bezig bent met slechte energieen,

dat je dat ook kan afzien aan mensen in hun uiterlijk. Je ziet heel duidelijk aan deze mensen, als je hun goed bekijkt, dat ze niet deugen!!

 
Interessant vraagstuk Haydarpasa.

Als ik kijk naar hun agenten (al die neo-cons zoals Zelikow en Kissinger),

dan lijkt het er op dat zij in elk geval niet gezond zijn.

Maar ons Willempie is nou ook geen toonbeeld van gezondheid.

Soms denk ik weleens dat zij weinig belang lijken te hebben bij deze wereld, getuige ook de totale verwoesting die ze stimuleren.

 
Ik heb in een interview ooit gelezen dat willem alexander en maxima, af en toe, ook magnetron maaltijden eten.

 
Heb ooit een gerucht gehoord dat beatrix veel rookte en willem alexander en maxima ook, maar nooit publiekelijk.

 
ik heb wel eens gelezen dat het vorstenhuis een eigen biologische groententuin heeft

 
Quote:
Ik geloof ook, als je bezig bent met slechte energieen,

dat je dat ook kan afzien aan mensen in hun uiterlijk


Ze zien er erg 'leeg' uit. Alsof ze al een tijdje afstand hebben gedaan van hun ziel (die ze verkocht hebben).

 
Quote:
Ze zien er erg 'leeg' uit. Alsof ze al een tijdje afstand hebben gedaan van hun ziel (die ze verkocht hebben).


aan wie?

 
Quote:
aan wie


Daar kan ik geen antwoord op geven zonder weer in een discussie over religie en geloof en filosofie te geraken.

 
Sporten deze mensen nu wel of niet? Dat vraag ik me ook af.

Niet dat ik sporten gezond vind hoor. Wij sporten allemaal niet en ik ben gezonder als voorheen toen ik wel sportte.

Sporten is gezond voor de portemonne van iedereen die eraan verdiend.Bewegen daarentegen en je ziel bezighouden is wel goed.

Laten deze famillies zich wel of niet inenten?

 
Ik heb ook weleens wat plaatjes gezien van Rothschilds, en gezond zien ze er zeker niet uit. WA en kinderen zien er ook niet WAPF uit, vooral aan Amalia kun je zien dat zij niet het "juiste" figuur heeft, als dat al bestaat.

 
ik heb toen gehoord met de Mexicaanse griep dat er aparte vaccins waren voor het vorstenhuis en defensie, daar zal dus wel minder troep in gezeten hebben

 
Je kan het beste eten nemen, maar een kleine genenpoel (inteelt) helpt niet mee.

 
En veel stress is ook lastig. Maar het toonbeeld van ongezondheid vind ik Willem-Alexander en zijn kinderen. Maxima gaat nog wel..

 
De beste theorie die ik tot nu toe hierover ken is dat ze letterlijk geen empathie kennen en dus geboren psychopaten zijn. Dit verklaart ook waarom ze al duizenden jaren zorgvuldig hun bloedlijnen bewaken.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan