ZE
ZIJN
TE
LAAT.
Mike
ZIJN
TE
LAAT.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yuval Noah Harari warns that when the flood comes, scientists will build a Noah’s Ark for the elite, leaving everyone else behind to drown.
He says the elite are likely counting on this technological ark as their backup plan, while the rest of the world is left to face the consequences.
"When the flood comes, the scientists will build a Noah's Ark for the elite, leaving the rest to drown."
Kijk aan, kijk aan....![]()
WEF-oprichter Klaus Schwab volgens intern onderzoek schuldig aan wangedrag
Klaus Schwab, oprichter van het World Economic Forum (WEF), heeft zich schuldig gemaakt aan wangedrag op de werkvloer. Dat blijkt uit intern onderzoek dat The Wall Street Journal heeft ingezien. Het WEF-bestuur begon in april een onderzoek na een klokkenluidersbrief.www.nu.nl
Het wordt steeds erger het satanische element in de films.Nou kijk daar heb je het al, de WAPPIES Krijgen weer gelijk.
Even wat anders: Ik weet niet zo goed waar ik het moet posten maar had het met een kennis hierover. Hoe onze mind geprogrammeert wordt. Zwarte Piet moet weg maar Halloween moet volop gevierd worden (hier in Alkmaar liepen ze allemaal met bebloede doodenge maskers) en ook het horrorgenre is in de bioscoop erg populair momenteel- zo wordt onze mind geprogrammeerd, aldus een kennis en ik vind wel dat ze gelijk heeft.
Ik heb enkele van deze films gezien (zoals gisteren), maar heb besloten maar niet meer naar dit genre toe te gaan. Vind het eigenlijk gewoon bizar de mensen die dit soort verhalen bedenken.