The Great Reset / Agenda 2030

Reactie van Hugo Bloemschoen op de preek van Paul Visser:


Citaat:

Ik ben gelovig opgevoed en nog steeds gelovig. Ik ben lid van een kerk in Rotterdam-Zuid. Daar wonen we al een hele tijd. Het geloof zoals ik dat beleef, geeft ons de opdracht om alles te doen wat in ons vermogen ligt om er te zijn voor elkaar en elkaar te beschermen. Dat is mijn taak in het leven als minister. Dat is ieders taak in het leven als opdracht die we van Godswege hebben gekregen. Dat is waar we mee bezig zijn en alle maatregelen zijn daarop gericht.

Welke kerk is dat, Hugo, de Kerk van Satan?

Mike
 
Ik deed gisteren even een rondje op de Twitter timelines. Het is stuitend om de naïviteit te zien mbt de datum 15 oktober. Mensen die dan zogenaamd met een biertje in de hand op de foto staan wachten op “de great reset” en dan semi-lollig aan elkaar vragen of de datum misschien weer is uitgesteld. Alsof de Reset een soort regenbui is en 15 oktober het weerbericht. “Nee het heeft niet geregend vandaag”. Die datum komt van Thierry die op zijn timeline hier iets over heeft getweet.

En hart van Nederland komt dan met dit artikel. https://www.hartvannederland.nl/nie...great-reset-en-waarom-begint-ie-op-15-oktober
Let op deze betuttelende tekst: Heel veel slimme mensen die tijdens WEF met elkaar overleggen zeggen ….

Naïviteit en apathie zou zomaar een gevolg kunnen zijn van betutteling en vertrutteling van de bevolking.
 
Ik deed gisteren even een rondje op de Twitter timelines. Het is stuitend om de naïviteit te zien mbt de datum 15 oktober. Mensen die dan zogenaamd met een biertje in de hand op de foto staan wachten op “de great reset” en dan semi-lollig aan elkaar vragen of de datum misschien weer is uitgesteld. Alsof de Reset een soort regenbui is en 15 oktober het weerbericht. “Nee het heeft niet geregend vandaag”. Die datum komt van Thierry die op zijn timeline hier iets over heeft getweet.

En hart van Nederland komt dan met dit artikel. https://www.hartvannederland.nl/nie...great-reset-en-waarom-begint-ie-op-15-oktober
Let op deze betuttelende tekst: Heel veel slimme mensen die tijdens WEF met elkaar overleggen zeggen ….

Naïviteit en apathie zou zomaar een gevolg kunnen zijn van betutteling en vertrutteling van de bevolking.
Ik werd er ook mee geconfronteerd: hey er zou toch wat gebeuren 15 okt? Nou niks gebeurd hoor.
Terwijl ik daar niks over hebben gezegd maar er online wel steeds over de datum 15okt werd gerept.
Beetje treiteren, kijken wie het laatst lacht;)
 
Dat is het domme van datum te zeggen en te voorspellen. Ten eerste, niemand, NIEMAND, weet het uitgezonderd wss een 3/4tal personen en ten tweede, de gevolgen van die voorspellingen
 
Dat is het domme van datum te zeggen en te voorspellen. Ten eerste, niemand, NIEMAND, weet het uitgezonderd wss een 3/4tal personen en ten tweede, de gevolgen van die voorspellingen
99 van de 100 keer bij voorspellingen met exacte datum is het fake en gebeurt er niets
 
Baudet twitterde dit op 5-10 en dat snap ik dan weer niet. Misschien om een discussie los te krijgen.
 
Ja, maar dat is in het buitenland, dat komt hier heus niet, krijg ik dan bijvoorbeeld als reactie.
Net wat jij altijd zegt, het moet ze eerst zelf gaan treffen voor ze het beseffen.
 
Ja, maar dat is in het buitenland, dat komt hier heus niet, krijg ik dan bijvoorbeeld als reactie.
Net wat jij altijd zegt, het moet ze eerst zelf gaan treffen voor ze het beseffen.
Natuurlijk komt die verplichte quackcinatie er minimaal proberen ze het, gezien de reacties op MSM sites zal een groot deel van de vaxinaxis gewoon roepen geweldig eindelijk
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan