The Great Reset / Agenda 2030

Ik was eens benieuwd, aandeel Afrika vs Zuid-Amerika verschilt behoorlijk! (landen Afrika hoop ik goed gegokt te hebben, vergeef me als er een foutje in zit of niet compleet is)

1633714394144.png


1633713876946.png
 
Lerares neemt ontslag

 
Oftewel de QRaldi
Daar tegenover staan kletskassa's, die mijns inziens eerder een hernoeming zijn van traditionele kassa's.
 
frapant is wel dat wji, met zjin 3en, in een vrijstaand huis wonen uit 1830, zonder zonnepanelen, slecht geïsoleerd en ook 225 /maand betalen :)

Houtkachel werkt dus beterder dan zonnepanelen :)
Hier ook een oud vrijstaand huis uit 1853. Nauwelijks isolatie, geen troep op het dak, wel houtkachel. Ik betaal 125 euro per maand. Nog wel, contract loopt af in april 2022. Ben benieuwd hoe het er dan voor staat.
 
Hier wonen wij ook in een oud vrijstaand huis uit 1919, geen isolatie en dergelijken, de enige vernieuwing is dat we pas sinds 2 jaar een combiketel hebben (daarvoor was het een ouderwetse moederhaard), en we betalen nu 200 euro per maand.

Dus 225 voor een nieuw geïsoleerd rijtjeshuis kan toch niet? :unsure:
 
Hier wonen wij ook in een oud vrijstaand huis uit 1919, geen isolatie en dergelijken, de enige vernieuwing is dat we pas sinds 2 jaar een combiketel hebben (daarvoor was het een ouderwetse moederhaard), en we betalen nu 200 euro per maand.

Dus 225 voor een nieuw geïsoleerd rijtjeshuis kan toch niet? :unsure:
Idd beetje veel, maar het zijn wel bejaarden. Ik weet nog vroeger bij mijn opa en oma, daar was het altijd duizend graden binnen :)
 
Koeien die dankzij pillen geen methaan meer boeren, zeesterren uit de reageerbuis tegen klimaatverandering, drones voor herbebossing in Afrika, enzymen uit menselijk bloed om beton te versterken en een uur in de wind stinken voor het milieu: de nieuwste ideeën van het World Economic Forum zijn bizar en doen wenkbrauwen fronsen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan