The Great Reset / Agenda 2030

Pieter Stuurman, onheilsprofeet of realist?
Mooie quote uit onderstaande video:
Niemand gelooft het nog maar iedereen gelooft dat iedereen het nog gelooft.
 
NOSFake news

Energiemarkt slaat op hol, huishoudens dreigen in de knel te raken​

..Door een unieke samenloop van omstandigheden lopen de prijzen voor elektriciteit en gas dit jaar ongekend hard op.
..Maar wie een aflopend jaarcontract heeft en een nieuw jaarcontract wil afsluiten, is vergeleken met 2020 momenteel 500 euro per jaar duurder uit, meldt prijsvergelijker Pricewise.

Ik heb een voorstel...klimaatlockdown. Daar zullen ze wel niet opkomen. :eek:

Dorothé
 
NOSFake news

Energiemarkt slaat op hol, huishoudens dreigen in de knel te raken​

..Door een unieke samenloop van omstandigheden lopen de prijzen voor elektriciteit en gas dit jaar ongekend hard op.
..Maar wie een aflopend jaarcontract heeft en een nieuw jaarcontract wil afsluiten, is vergeleken met 2020 momenteel 500 euro per jaar duurder uit, meldt prijsvergelijker Pricewise.

Ik heb een voorstel...klimaatlockdown. Daar zullen ze wel niet opkomen. :eek:

Dorothé
Is al lang in de planning naast de covid en griep lockdown
 

De échte reset is de Going Direct Reset – Elze van Hamelen en Catherine Austin Fitts​

 

De échte reset is de Going Direct Reset – Elze van Hamelen en Catherine Austin Fitts​

Top.
 
Exact. Ze willen dat we in een hondenhok leven. En natuurlijk zijn het weer VROUWEN die hier voor vallen.

Mike
Ik ga ook hoor, ga ook een stuk kleiner wonen van een een dorp met 15000 bewoners naar een gehucht met iets van 200 bewoners, of telt dat niet. 🤣🤣🤣🤣 gekken zijn het met een tiny House, ik heb er ooit een gebouwd..... Dat noemden we een hut en was geweldig maar ik was toen een jaar of 10 11
 
Als ik deze lijst naloop, blijven Brand New Day, Anadolubank, AT Bank, de banken onder de Volksbankvergunning (let op in deze vergunning zit ook systeembank SNS), Bunq, Credit Europe Bank, DHB bank, Van Lanschot, Garantibank, NIBC Direct, Triodos en Yapi Credi.

Correct me if I'm wrong.
Triodos investeert volop in zonne- en windparken.
Van Lanschot is er pas voor particulieren als deze een vermogen hebben van meer dan 500000 euro.
De oprichter van Credit Europe Bank zou op 19-jarige leeftijd met slechts 1000 dollar richting de VS vertrokken waar hij aan de Oregon State University Civiele Techniek heeft gestudeerd en een MBA heeft gehaald op Harvard. Yapi Credi zou door dezelfde persoon van een verliesgevende naar een winstgevende bank zijn veranderd.
 
Dit staat opeens op ons dorp.

bovenaan de rvs paal zit een camera op de weg gericht. Spooky.

Lees ook de sinistere tekst op de unit..
IMG-20210919-WA0005.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan