The Great Reset / Agenda 2030

Dit artikel beschrijft de vleesgeworden VROUWELIJKE psychose waarin we zitten. Let op het volgende citaat:

One of the hottest new social media trends is to show off the fact that your body is inhabited by multiple “beings”

Several TikTok and YouTube accounts of such broken people, who refer to themselves as a “host” or “system” of multiple beings, have millions of online followers. They exhibit their various personalities for online notoriety in the guise of “educating” and “promoting awareness.”
One TikToker who says she has DID explains in a Q&A about her personalities, “I can’t force anyone [inside me] to come out but I can communicate very well within the system and ask someone to come out, but sometimes it’s very involuntary.”

Uiteraard betreft het VROUWEN. Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er wel voor. Werkelijk allles wordt waar in dat piepkleine hamsterbrein van vrouwen, waar de 'rationalization hamster' overuren draait om de meest krankzinnige, narcistische scenario's waar te maken. Je wil niet weten hoeveel gestoorde vrouwen ik tegenkom tijdens mijn lezingen. Alles halen ze erbij, van 5G tot 5D tot aliens en Pleiadanen en natuurlijk Christiane von Dreien, die door 12 dimensies kan reizen. Vrouwen zijn de meest goddeloze wezens die er bestaan, hun vatbaarheid voor Het Kwaad met zijn New Age-religie vol met valse profeten is werkelijk ongekend. Tijd voor een mannelijke correctie, anders trekken die vrouwen ons allemaal mee de afgrond en waanzin in!

Mike
 
En dit is het probleem - moreel relativisme:

“Any time that a multiple group lives in fear of the consequences of coming out of the closet, they are being denied their social rights,” a person afflicted with multiple personalities told Vice. “There should not be one model of reality imposed upon everyone. Society can and should change to accept those who are different, rather than enforcing a single standard of normality and punishing those who don’t fit.”

That’s a key problem with the relativist worldview summarized above: It removes the objective standards societies need to be as healthy and functioning as possible. There are not multiple realities or multiple truths. We should all seek and acknowledge objective reality and morality as much as possible instead of multiplying and amplifying the mass psychosis that results from denying them.

Ik sprak laatst nog met een vrouw die van mening is dat iedereen recht heeft op zijn/haar persoonlijke waarheid. Ik antwoordde dat er wel degelijk zoiets bestaat als een objectieve waarheid, zowel op het aardse niveau (logica en feiten) als henels (God). Maar dat wil er maar niet in in dat knettergekke hamsterbrein, de 'rationalization hamster' draait hoge toeren. Objectiviteit, logica en feiten, goddelijkheid, dat zijn MANNELIJKE waarden. En ze zullen de overhand krijgen, God wins!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dit artikel beschrijft de vleesgeworden VROUWELIJKE psychose waarin we zitten. Let op het volgende citaat:



Uiteraard betreft het VROUWEN. Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er wel voor. Werkelijk allles wordt waar in dat piepkleine hamsterbrein van vrouwen, waar de 'rationalization hamster' overuren draait om de meest krankzinnige, narcistische scenario's waar te maken. Je wil niet weten hoeveel gestoorde vrouwen ik tegenkom tijdens mijn lezingen. Alles halen ze erbij, van 5G tot 5D tot aliens en Pleiadanen en natuurlijk Christiane von Dreien, die door 12 dimensies kan reizen. Vrouwen zijn de meest goddeloze wezens die er bestaan, hun vatbaarheid voor Het Kwaad met zijn New Age-religie vol met valse profeten is werkelijk ongekend. Tijd voor een mannelijke correctie, anders trekken die vrouwen ons allemaal mee de afgrond en waanzin in!

Mike
Precies dit dus, in de moederhart groep precies ook merendeel is zoals jij hierboven beschrijft. Ze zijn ook echt anti religie. Eentje vertelde dat ze ooit christelijk gereformeerd was maar helemaal afstand heeft gedaan vh geloof. Ze zegt ik geloof in mezelf🙄
De pleiadiens, tarotkaarten lezers, 3D,4D,5D galactic etc echt ik word niet goed van die shit.
en zij volgen ook de Q posts enzo maar zij denken dat Q alles voor ons gaat doen en alles goed komt. Zij zitten in een passieve houding en we moeten vooral positief blijven, ‘reinigen’ clearing ofzo noemen ze dat. Dus energie opschonen oid. Ik vind deze mensen echt een beetje eng eerlijk gezegd.
 
Vervang Joden door Ongevaccineerden, “same playbook, same tactics”.
Best wel een enge gedachte. Het gaat nooit van de ene dag op de andere, maar stapje voor stapje. Het is niet voor niets dat ZE 75 jaar hebben gewacht hierop, een volgende generatie die niet meer aan opa en oma kunnen vragen hoe het toen ook alweer was. Het verleden, de oorlog heeft een smet en daardoor mag je er niet over praten en geen verbanden leggen, “ssst dat gaat te ver joh”.
 

Bijlagen

  • E0CBD29C-56AE-4EFD-92F1-1457E1085F29.jpeg
    E0CBD29C-56AE-4EFD-92F1-1457E1085F29.jpeg
    363,2 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan