The Great Reset / Agenda 2030

Stukje vertaald uit onderstaand artikel:
De Wereldgezondheidsorganisatie heeft 12 van de 13 amendementen ingetrokken die door de regering-Biden waren ingediend om de Internationale Gezondheidsregeling te wijzigen tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de Wereldgezondheidsvergadering, zo heeft Reuters donderdag bevestigd.

Zoals TGP meldde, werden de voorgestelde amendementen om "de paraatheid van de WHO voor en de reactie op noodsituaties op gezondheidsgebied te versterken" in januari heimelijk door Biden's ministerie van Volksgezondheid en Humanitaire Dienst bij de WHO ingediend.

De amendementen zouden de Internationale Gezondheidsregeling van 2005 hervormen om de medische soevereiniteit van de VS te delegeren aan de WHO tijdens een "noodsituatie op het gebied van de volksgezondheid" of een uitbraak.

Na goedkeuring zouden WHO-directeur-generaal Tedros Adhanom Ghebreyesus en zijn opvolgers onbeperkte bevoegdheid hebben om WHO-regels uit te voeren.


Brazilië, Iran, Maleisië en een aantal Afrikaanse landen hebben naar verluidt bezwaar gemaakt tegen het opnemen van de wijzigingen en dringen erop aan dat de door Biden voorgestelde wijzigingen worden geconsolideerd in een nieuw "Pandemieverdrag".

De Afrikaanse delegatie stemde in met de inhoud van de amendementen, maar waarschuwde dat het wijzigingsproces niet overhaast moet worden doorlopen.

"De Afrikaanse regio deelt het standpunt dat het proces niet moet worden versneld", zei Moses Keetile, adjunct-permanent secretaris van het ministerie van Volksgezondheid van Botswana, dinsdag tegen de vergadering.

De Braziliaanse president Jair Bolsonaro was de enige leider die zich verzette tegen het pandemieverdrag en de amendementen van Biden afwees, door te verzekeren dat zijn land zijn soevereiniteit niet zou overgeven aan de globalistische instelling.

"Brazilië zal niet in dit [WHO pandemieverdrag] stappen. Brazilië is autonoom," vertelde Bolsonaro verslaggevers op donderdag. "Brazilië is autonoom en zal hier niet aan meedoen, dat kun je vergeten. Ik heb al gesproken met ons kabinet van buitenlandse betrekkingen en als dat voorstel doorgaat, zal het niet met Brazilië zijn."

"Bovendien was ik de enige staatsman die zich niet aan het lockdown beleid hield," vervolgde de populistische president. "Ik zei dat we moesten zorgen voor ouderen en mensen met co-morbiditeiten, en vandaag tonen vooral studies buiten Brazilië aan dat ik gelijk had."

 
Mediaondernemer Michael Pilarczyk reageert: “In de afgelopen eeuwen noemden mensen dit de duivel. Het wegnemen van de ziel. Maar als de meerderheid zich hier niet heel heftig tegen verzet, kun je ook concluderen dat de ziel toch al uit de meeste mensen is.”

Droom maar lekker verder Harari 🥱
 

Op zich heeft ze gelijk dat we in welvaart achteruitgaan: dat is redelijk onvermijdelijk, wat er ook aan ten grondslag ligt: voor een groot deel is dat ook het werk van de psychopaten natuurlijk, maar ook van onze eigen stommiteit om te werken aan een robuuste economie e.d. Maar wat ze zegt; dat we aan politici en politiek moeten overlaten hoe we in de toekomst omgaan met de maatschappij; dat dacht ik toch niet. Dat is nou juist het soort dat we niet aan het roer moeten willen hebben zitten. En al helemaal niet het soort psychopaten als Kaag.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.690
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan