The Great Reset / Agenda 2030

Huh wat bloedmaan? Kun je dat uitleggen waarom dat belangrijk is?
Blood moon, lunar eclips, maansversduistering, deze kleurt dan rood, vandaar de naam. Em daar de 15de al eerder is vernoemd is geweest en er ook vaak from Dark to Light vernoemd wordt, is dat nu gelinkt.

En dit jaar ook de Jewish Second Passover : A year after the exodus from Egypt, God instructed the Israelites to remember the night of the passover of the death angel of any Jewish home that had been sprinkled with the lamb’s blood. They were to celebrate the feast and bring an offering to God in its honor. They were to eat of the roasted lamb, together with matzah and bitter herbs, as they had done the previous year when they left Egypt.
 
Er schijnt al een oefening te zijn gehouden, voor die cybercrime attack. Net als wat ze met corona hebben gedaan eind 2019
 
Besef je nu dat je onderbewustzijn negatief geprogrammeerd wordt door jezelf ?
"het spel is nog niet gespeeld bang zijn"

"Wij gaan winnen, wat er ook gebeurd"
Mijn onderbewuste wordt zeker niet negatief geprogrammeerd door mijzelf en zeker niet 'bang'. Ik zal strijden tot het einde zoals ik tot nu toe heb gedaan! Wat er nu uit de kast wordt gehaald ( de zogenaamde oorlog) is dus precies 1 van de dingen die ik bedoelde. Voor de goede orde... zij gaan dit zeker niet winnen, daar ben ik mij wel bewust van ! 💪💪
 
Mijn onderbewuste wordt zeker niet negatief geprogrammeerd door mijzelf en zeker niet 'bang'. Ik zal strijden tot het einde zoals ik tot nu toe heb gedaan! Wat er nu uit de kast wordt gehaald ( de zogenaamde oorlog) is dus precies 1 van de dingen die ik bedoelde. Voor de goede orde... zij gaan dit zeker niet winnen, daar ben ik mij wel bewust van ! 💪💪

Maar je uit je niet zo als je zegt zoals je het zei, lees het nog eens na in de context "Het spel is nog niet gespeeld" Daar sprak je hardop over twijfel, waarmee je het onderbewustzijn programmeert. Nog nooit daarover gelezen?
 
Maar je uit je niet zo als je zegt zoals je het zei, lees het nog eens na in de context "Het spel is nog niet gespeeld" Daar sprak je hardop over twijfel, waarmee je het onderbewustzijn programmeert. Nog nooit daarover gelezen?
Oke snap wat je bedoelt , zal je mijn uitleg daarover geven : het spel is nog niet gespeeld hield voor mij in dat we niet al aan de popcorn en champagne kunnen gaan zitten 🤪
Maar dank voor je meedenken 👍
 
Oke snap wat je bedoelt , zal je mijn uitleg daarover geven : het spel is nog niet gespeeld hield voor mij in dat we niet al aan de popcorn en champagne kunnen gaan zitten 🤪
Maar dank voor je meedenken 👍
Nu is popcorn en champagne een smerige combi, het spel is zeker nog niet uitgespeeld maar de deep state loopt achter de feiten aan hun draaiboek is bekend
 
Maar je uit je niet zo als je zegt zoals je het zei, lees het nog eens na in de context "Het spel is nog niet gespeeld" Daar sprak je hardop over twijfel, waarmee je het onderbewustzijn programmeert. Nog nooit daarover gelezen?

Oke snap wat je bedoelt , zal je mijn uitleg daarover geven : het spel is nog niet gespeeld hield voor mij in dat we niet al aan de popcorn en champagne kunnen gaan zitten 🤪
Maar dank voor je meedenken 👍

Dan denk ik toch net iets anders want die popcorn en champagne heb ik al wel in gedachten. Ik heb de tekst voor een feestelijk nieuw virus liedje al ruim een jaar gelden geschreven dus ik ben er al langer mee bezig.

 

Ze worden ook wel de ogen van de stad genoemd: de honderden camera's die over Amsterdam en de Amsterdammers moeten waken. Het Leidseplein, Rembrandtplein en de Nieuwmarkt hebben daar nu ook een stel oren bijgekregen. Op deze drukke plekken hangen sinds begin deze maand kastjes met daarin zeer gevoelige geluidsapparatuur. Het gaat om een proefopstelling van drie maanden.

"Het systeem werkt eigenlijk vrij eenvoudig," zegt Joshua Serrão, die zich namens de gemeente Amsterdam bezighoudt met het bewaken en beveiligen van de openbare ruimte. "Er is een geluidssensor toegevoegd aan de plek waar een camera hangt, en deze doet eigenlijk niets anders dan op bepaalde geluidsniveaus een trigger geven. Die positie wordt dan doorgegeven aan de cameratoezichtruimte van de politie en gemeente, waar een observant meteen de camera, die het dichtst in de buurt is, kan voorzetten."
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan