The Great Reset / Agenda 2030

Omicron is de 15e letter in het Griekse alphabet.
Als ik deze site bekijk, heb ik het dan goed dat Omicron 'overwinning' of 'overwinnaar' betekent?

Denken [ZE] dat ze gewonnen hebben?

Of is het een boodschap van helpers aan de foute kant die ervoor zorgen dat deze 'omicron' inderdaad de rode pil = de pil der kennis voor iedereen zal zijn?





Happy Apocalypse




happyapocalypse.nl
happyapocalypse.nl
 
"Collective Divine consciousness is rising around the globe.

Humanities rage and fury is at a boiling point with the child sacrificing and depraved pagan globalist vermin.

Divine and earthly justice is coming!!

Vladimir Zev Zelenko MD"

 
Laten we deze quote van Schwab goed in de oren knopen en tegen hem gebruiken:

In order to shape the future, you have first to imagine the future, you have to design the future, and then you have to execute it

Om de toekomst te schappen, moet je het eerst kunnen inbeelden, vervolgens ontwerpen en tenslotte uitvoeren.
 
Laten we deze quote van Schwab goed in de oren knopen en tegen hem gebruiken:

In order to shape the future, you have first to imagine the future, you have to design the future, and then you have to execute it

Om de toekomst te schappen, moet je het eerst kunnen inbeelden, vervolgens ontwerpen en tenslotte uitvoeren.
I would love to execute schwab but....
13e1fee91a9ad88ee5ba6ad03d522790.jpg
 
Genesis 9:6
"
  1. Wie des mensen bloed vergiet, zijn bloed zal door den mens vergoten worden; want God heeft den mens naar Zijn beeld gemaakt."
Ik heb ooit eens een hele exegese aangehoord van iemand die er voor geleerd had en die wist te vertellen dat er in de oorspronkeijke tekst niet stond: Gij zult niet doden, maar gij zult niet moorden.

Het verschil hierin zit dat moorden nutteloos is en dat doden best gerechtvaardigd kan zijn.

Ik denk in geval van KS dat een executie op zijn plaatst is wegens misdaden tegen de menselijkheid en ik denk dat de liefhebbers om dat uit te voeren legio zijn.

Maar die exegese is ook een rechtvaardiging voor welke christelijke natie ook om ten strijde te trekken omdat ze vinden dat het gerechtvaardigd is.


Verder wat de NRA zegt: Matthew 10:34 :)
 
Genesis 9:6
"
  1. Wie des mensen bloed vergiet, zijn bloed zal door den mens vergoten worden; want God heeft den mens naar Zijn beeld gemaakt."
Eens, zijn dit mensen?
Deze oorlog kost slachtoffers vele onschuldige door hun hand.
Zoals de badge zegt..
God Will judge out enemys well arrange the meeting.
 
Eens, zijn dit mensen?
Deze oorlog kost slachtoffers vele onschuldige door hun hand.
Zoals de badge zegt..
God Will judge out enemys well arrange the meeting.
Goede vraag of dit mensen zijn. Er is maar één manier om hier achter te komen denk ik en dat is op de pathologie tafel :ROFLMAO:
 
Ik heb ooit eens een hele exegese aangehoord van iemand die er voor geleerd had en die wist te vertellen dat er in de oorspronkeijke tekst niet stond: Gij zult niet doden, maar gij zult niet moorden.

Het verschil hierin zit dat moorden nutteloos is en dat doden best gerechtvaardigd kan zijn.

Ik denk in geval van KS dat een executie op zijn plaatst is wegens misdaden tegen de menselijkheid en ik denk dat de liefhebbers om dat uit te voeren legio zijn.

Maar die exegese is ook een rechtvaardiging voor welke christelijke natie ook om ten strijde te trekken omdat ze vinden dat het gerechtzatardigd is.


Verder wat de NRA zegt: Matthew 10:34 :)
Dit klopt zathras hou het maar op Matthew 9: 34 tm 39
 
Wist niet exact waar dit te plaatsen, maar past geloof ik wel redelijk in Great Reset plaatje. Of dit nep of echt is, weet ik niet, maar volgens mij komt het aardig in de buurt van de waarheid. Rothschild aan Henry Macow:

The word "everyone" Henry, is the key. It is the magic word. Everyone must do the same. In all communist nations we have fostered, it is customary that for "equality" for the desired and planned "levelling" in this new order, in order for people to have the same in their needs and wants, everyone has to be psychologically trained to obey the same commands."

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.010
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan