The Great Reset / Agenda 2030


Tien camera’s per vierkante kilometer in database politie: ‘Onbespied over straat kan bijna niet meer’​

Privacywaakhonden maken zich zorgen over de flinke groei van het aantal particuliere camera’s die bij de politie geregistreerd zijn. Dat zijn er inmiddels 321.000, en elke maand komen er een kleine duizend bij, blijkt uit cijfers die techwebsite VPNGids vandaag publiceert. „We naderen het punt waarop je als burger nergens meer ongezien bent.”
 

Conclusie over hondenvoer op basis van insecten​


Insecten vormen een uitstekend alternatief voor vlees en vis. Ze lenen zich zeer goed om honden overeenkomstig hun behoeften mee van dierlijke eiwitten te voorzien. De innovatieve grondstof heeft niet in de laatste plaats het voordeel dat hij bijzonder goed verteerbaar is en zich bijvoorbeeld ook voor honden met een voedingsallergie leent.
 


Tekst uit de Tweet:

Ik kreeg vandaag van iemand de vraag aan welke 'dwangmaatregelen' ik denk. Bij deze een kleine opsomming van verdragen, richtlijnen en wetten die mij benauwen. Invoering CBDC - Invoering gezondheidspas - Pandemiewet - Wet verplaatsing bevolking - Stikstofregels - Natura 2000 verordeningen - Green Deal uit 2019, Klimaatwet uit 2021 - New Generation EU herstelplan - 15-minuten steden - Persoonlijk CO2 budget vanaf 2027 - Pensioenwet- Financiële noodwet - Belasting heffen op overwaarde eigen woning - Rekeningrijden - ESG wetgeving die de duurzaamheid van bedrijven meet etc.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.669
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan