The Great Reset / Agenda 2030

Vandaag zag ik in mijn iPhone ING app dat de geïnstalleerde versie van de app binnenkort niet meer werkt. Een update installeren kan niet, omdat de geïnstalleerde versie van iOS te oud is. Dat heb ik niet meer bijgewerkt sinds versie 13.4 vanwege de basis voor de "Corona app" die daarin aanwezig is. TAN-codes voor internet betalingen zijn al enige tijd geleden afgeschaft. Betalingen via internet zijn nog wel mogelijk met een "ING-scanner".
 
[They] want to FORCE us all into submission ANY way possible.

Including, but NOT limited to…

Bioweapons, food shortages, crushing inflation, endless false flags, poisoning our air, food & water, WW3, deadly COVID jabs…

For the sake of brevity, that’s just a short list…

ALL of these are instruments in the globalist tool shed to further ELIMINATE us all.

The global elite look at us like diseased cattle. In [their] own words.

The Great Reset means a RESET without YOU getting in [their] way.


Mike
 
Globalist illegitimate Resident Joe Biden & Co. using the CIA to blow up the Nordstream pipeline to instigate WW3 with Russia is Eco-Terrorism at its FINEST.

What makes you think [they] didn’t use the CIA to derail those TOXIC trains, poisoning your water supply all over the country???

Makes total sense to me.


Mike
 
Achja, het zijn maar complottheorieën....


Een chip in je lichaam laten plaatsen, volgens kenners is het dé toekomst. Met zo'n chipje, ter grootte van een rijstkorrel, zou je bijvoorbeeld contactloos kunnen pinnen, je deur kunnen openen of heb je altijd en overal je persoonsgegevens bij je. Hans Hoekstra voelde daar wel wat voor en heeft al twee chips, in beide handen. Maar wie stopt er nou na twee chips? Gadgetfan Hans niet, dus vrijdag komt er nog een chip bij.
 
De Friese gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel hebben duizenden euro’s vrijgemaakt om ambtenaren op te leiden tot dronepiloot, meldt WâldNet.


De gemeenten gaan binnenkort drones inzetten om te handhaven en toezicht te houden, met name in het ‘groendomein’. Het plan is om met een drone met camera erop overzicht te houden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.151
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan