The Great Reset / Agenda 2030

Goed idee zeg! Ik ga eerst Ollie maar opeten om het klimaat te redden, de anderen moet ik nog een beetje vetmesten (uiteraard met insekten) 😽

Hollywood beroemdheid Emma Thompson is zelfs nog verder gegaan door eigenaren van huisdieren te vertellen hun eigen huisdieren op te eten om de zogenaamde klimaatcrisis te overleven.


 
Korte video met JP, 2 minuten.


In dit interview legt Jordan Peterson uit , waarom CBDC (Central Bank Digital Currency) erger is dan Kafka.

“In Kafka waren er bureaucraten, hoe gezichtsloos ze ook waren. Ze zijn menselijk. Zodra de machines/computers je kunnen buitensluiten, oh, dan heb je zo’n probleem,” zei hij.

 
Goed idee zeg! Ik ga eerst Ollie maar opeten om het klimaat te redden, de anderen moet ik nog een beetje vetmesten (uiteraard met insekten) 😽






proxy-image(45).jpg
 
Hitler kwam aan de macht in een periode waarin er een economische crisis heerste. Hij nam vervolgens de overheid, scholen, media, medische industrie en wetenschap over. Daarna hield hij iedereen een utopie voor: het Duizendjarig Rijk.


Vierde Rijk​


Hij zou de vervuiling terugdringen, de dieren redden, de bomen redden. Dat werd gebruikt als excuus om privébezit af te pakken. Er was in zijn ogen slechts ruimte voor één ras. De plannen van Hitler komen precies overeen met die van Schwab, stelt de pastoor. Hij veranderde alleen de naam van het Derde Rijk in de Vierde Industriële Revolutie, oftewel het Vierde Rijk.

 





 
GNG 1671469896771.gif

Binnenkort stuurt de overheid je een brief waarin staat dat je wat aanpassingen moet doen aan je huis, voorziet de populaire Noorse blogger en YouTuber Bjørn Andreas Bull-Hansen. Die moet je overigens uit eigen zak betalen. En als je huurt, krijg je van je huurbaas een brief waarin staat dat de huur omhoog gaat als gevolg van deze aanpassingen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.295
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan