The Great Reset / Agenda 2030

Artikel van Burgerfront .... weer een aan het UN & WEF te relateren clubje parasieten:

Kijk eens wie we daar zoal tegenkomen: Skull & Bones J.P. Balkenellende. Wie komen ook bovenborrelen? Ja hoor ... natuurlijk! De Rabobank CO2-verslaafde Barbara Baarsma. Aha .. en waar was GroenLinks Jolande Sap ook alweer naartoe verdwenen behalve commissaris bij 2 van die uiterst betrouwbare bedrijven KPN en KPMG? De kartelbaantjes zijn weer heel duidelijk.

De 'Bo' komt oorspronkelijk van de Boerenleenbank, maar helaas blijkt de in de praktijk 'Boerensloopbank' en 'Boerenverraadbank' betere namen. En toch hoop ik stiekem op een BoerenRabobankrun...

Bron:
 
“You will own nothing and you will be happy”, zo luidt het credo van het WEF. Er wordt dus gestreefd naar een omwenteling in Nederland door een buitenlandse organisatie en onze bewindslieden werken daaraan mee.
Mag dat zomaar? In deze korte video legt Kamerlid Gideon van Meijeren van Forum voor Democratie in een gesprek met Frank Stadermann uit dat hier sprake lijkt te zijn van landverraad in de zin van art. 97a Wetboek van Strafrecht.
 
Mmm, are we watching a movie?? (Interessante invalshoek; Claus in een hoofdrol .......)

Bedoel je dat Klauw Schwab aan de goede kant staat?
Dus eigenlijk dat hij het WEF heeft opgericht, doet alsof hij slecht is, en op die manier de kwade geesten naar zich toe trekt om ze te kunnen exposen?

Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd hoor. 😂
 
 
Bedoel je dat Klauw Schwab aan de goede kant staat?
Dus eigenlijk dat hij het WEF heeft opgericht, doet alsof hij slecht is, en op die manier de kwade geesten naar zich toe trekt om ze te kunnen exposen?

Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd hoor. 😂
Wat een wilde complottheorie.
 
Bedoel je dat Klauw Schwab aan de goede kant staat?
Dus eigenlijk dat hij het WEF heeft opgericht, doet alsof hij slecht is, en op die manier de kwade geesten naar zich toe trekt om ze te kunnen exposen?

Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd hoor. 😂
Het is vanwege de quote die Angelface plaatste. Claussie ziet er ook uit als 'den slechterik' in dat malle zwarte pakje. Het ligt er zo dik bovenop. Er draaien meerdere fims tegelijker tijd hey?! (Misschien is et inderdaad een gekke gedachte ......)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.108
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan