Medusa
Well-known member
Heb even verder gezocht op verschillende kanalen maar dit bericht wordt voorlopig nergens bevestigd. We wachten maar even af.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb even verder gezocht op verschillende kanalen maar dit bericht wordt voorlopig nergens bevestigd. We wachten maar even af.....
Als ik op de link klik slaat mijn puter op hol: 5 virussen gedetecteerd!Hier staat het ook maar inderdaad nog met een slag om de arm...
Video zelf nog niet bekeken.
![]()
Piercing the heart of the dragon, who deceives the nations of the world
You are about to see the very heart of the great dragon, who deceives all the nations of the world, in order to enslave the human race to his tyranny.stopworldcontrol.com
Piercing the heart of the dragon - Mike Adams with David Sorensen
Hier is het woord compassie heel belangrijk. Compassie voor je medemens en zelfcompassie. Weten dat men fouten kan maken en dit accepteren als menselijk en jezelf en anderen hiervoor vergeven. Inderdaad onvoorwaardelijk. Ook al verandert er niets, in jezelf is het veranderd. Je kunt door met je leven. Trouwens ook boosheid mag hier een plaats hebben. Als je dat steeds verdringt, blijft het opkomen. Dus eerst de ellende durven aanschouwen en het kwaad durven benoemen en dan weten dat compassie de oplossing tot acceptatie is.Interessante bespiegeling van Janet Ossebaard. Ik heb altijd geweten dat deze vrouw niet in orde was. Nu ik begrijp hoe haar jeugd was met een dominante, agressieve moeder en een passieve vader wordt veel duidelijk over hoe dit zo gekomen is.
Ze schrijft dat ze talloze therapeuten heefft versleten, allemaal tevergeefs. Kennelijk hebben enkele of meerdere van hen haar verteld dat ze haar moeder moest vergeven. Dat heeft Janet dan ook meermaals gedaan voor haar gevoel, maar er veranderde niets. Maar, beste Janet, vergeven doe je EENMALIG en ZONDER VERWACHTINGEN, je doet het ENKEL VOOR JEZELF. Kortom, ze heeft maar moeder dus niet vergeven. Hetgeen betekent dat ze vol wrok zit naar haar moeder en dit vreet haar inwendig op.
Vergevimg is door de ogen van liefde, door de ogen van God, kijken naar je medemens. Het betekent ook zelfvergeving. Het betekent dat enkel liefde je kijk op jezelf en de ander vormgeeft. Geen angst, geen wrok, geen oordeel, geen woede, geen spijt, geen schaamte, geen schuldgevoel. Dit mag allemaal.plaatsmaken voor liefde. Hoe uit deze liefde zich? Dankbaarheid en dienstbaarheid. Dienstbaarheid naar God en naar je medemens. Alleen dan kan je werkelijk vergeven zonder hier verwachtingen en oordelen aan te verbinden.
Janet schrijft dat ze haar moeder ziet in zichzelf. Dat klopt, want het was haar moeder die haar leerde om liefde voorwaardelijk te maken. Janet moet leren wat onvoorwaardelijke liefde is. Dan kan ze ook onvoorwaardelijk naar zichzelf en naar haar moeder kijken en zien dat hier twee ernstig beschadigde vrouwen zijn die elkaar gevangen houden in verwachtingen en oordelen, voorwaarden dus.
Janet schrijft dat ze zich bijna niet meer kan vereenzelvigen met de persoon die Janet Ossebaard heet. Dit getuigt van een gebrek aan zelfliefde, wat leidt tot een identiteitscrisis. Ze wil zichzelf fysiek veranderen, maar dat kan natuurlijk niet. Het is niet de buitenkant maar de binnenkant die anders bekeken moet worden. Ze moet onvoorwaardelijk liefdevol naar zichzelf leren kijken. Het is wel goed dat ze nu beseft dat deze tijd er een van zelfheling is en niet meer van het veranderen van de buitenwereld en alles bloot willen leggen. Alles is al zo goed als onthuld, nu is het aan ons als mensheid om onze medeplichtigheid in dit kwaad bloot te leggen en uit te bannen, vanuit liefde.
Janet heeft ook seksueel een tik van de molen gehad. Is zij in haar jeugd ook seksueel misbruikt? Janet beschouwt zichzelf als 'polyamoreus', een duur woord voor grenzeloze seksualiteit. En hier mag ze dus wel voorwaardelijk en oordelend in zijn, wat helaas niet het geval is. Het geeft aan dat haar seksuele moraal is aangetast. Seksualiteit is een belangrijke factor in je identiteit. Als je seksueel niet weet wat je wel, dan ben je op zoek naar je ware identiteit. Nu heeft ze gekozen voor een lesbische relatie met Cynthia. Ik hoop dat ze haar geluk vindt in deze relatie, maar dit gebeurt pas als je de relatie met jezelf en met God herstelt.
Goed om te horen dat ze nog leeft en ik wens haar niets dan wijsheid en heling toe.
Mike
Uit mijn eindpitch van de opleidingHier is het woord compassie heel belangrijk. Compassie voor je medemens en zelfcompassie. Weten dat men fouten kan maken en dit accepteren als menselijk en jezelf en anderen hiervoor vergeven. Inderdaad onvoorwaardelijk. Ook al verandert er niets, in jezelf is het veranderd. Je kunt door met je leven. Trouwens ook boosheid mag hier een plaats hebben. Als je dat steeds verdringt, blijft het opkomen. Dus eerst de ellende durven aanschouwen en het kwaad durven benoemen en dan weten dat compassie de oplossing tot acceptatie is.
Belangrijk is ook dat ze weer waarde in haar leven leert te ontdekken, dus dat wat voor haar waardevol is. We weten dat de ontwaking voor haar waardevol is. Als ze echter gaat lijden onder het kwaad hiervan, dan geeft het geen kracht meer en breekt het een persoon. Daarom zijn inderdaad geduld, geloof en vertrouwen heel belangrijk als waarden. Voor ons allemaal.
Trouwens Mike, mooi geschreven hierboven.
Dorothé

En ook dit uit mijn eindpitch. Let wel: Dit ging over het begeleiden van patiënten. Dit betekent dus niet dat we het kwaad niet mogen bestrijden. Dat waar wij hier op het forum voor staan is natuurlijk NIET het kwaad omarmen. Wel omarmen wat komt, er niet voor wegduiken en het kwaad bestrijden....

Heb m gekeken. Sorensen snapt het volkomen!
Staat op bitchute