Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je browser (Firefox misschien) heeft bescherming om te voorkomen dat je via sociale media gevolgd wordt. Daarom wordt de link naar Twitter om die reden niet geladen en zie je dus niets. In de instellingen kun je Twitter toestaan dit wel te doen.Godsgeschenk reageert met duimpje omhoog. Maar ik zie helemaal geen tekst in dit bericht?? En heel veel anderen berichten zijn op mijn scherm leeg. Vreemd
Opiniemaker Ab Flipse voegt toe: “Deze informatie past niet in het narratief waarin Rusland de duivel is. Onze elites hebben belang bij het in stand houden van het conflict en daarom draaien de mainstream media op volle toeren. De censuur en propaganda zijn overweldigend, meer nog, beangstigend.”
Dit ziet er toch nep uit?
Ik had precies hetzelfde, heb Vetje’s tip opgevolgd en nu zie ik alle links weer die worden geplaatst.Godsgeschenk reageert met duimpje omhoog. Maar ik zie helemaal geen tekst in dit bericht?? En heel veel anderen berichten zijn op mijn scherm leeg. Vreemd
Ook B&B hebben hun twijfels hierover, de eerste 5 minuten van onderstaande aflevering:Ja net zoals die student ‘Anwar’ die ook heel happy voor de camera vertelde hoe het ging.
Ik denk dat mijn bullshit radar aardig goed werkt![]()