Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik loop er in de zorg constant tegenaan Mike. Volgens mij zijn ze allemaal gevaccineerd en ik houd me liever op de vlakte. Vlucht ik voor mezelf? Ik weet het niet. Misschien kan ik dat niet beoordelen. Ik ben niet pas nu op het idee gekomen om mensen te helpen. Mijn gehele opleidingen zaten in die richting, maar ik kreeg geen zorgverzekeringserkenning, dus kon uiteindelijk niets met al mijn opleidingen. Nu kan ik het gaan waarmaken en ben blij voor de ander daar te kunnen zijn, ze in moeilijke tijden bij te kunnen staan. Als ik er zelf nog niet helemaal klaar voor ben, voor alle shit dit uit gaat komen, dan zij het zo. Ook ik moet leren. Je hebt het me aangeboden, nogmaals dank. Ik ga mijn weg erin en mocht ik je aanbod willen aannemen, ik weet je te vindenGoede post, Dorothe, maar je lijdt aan wat ik noem valse empathie. De hele zorg zit er vol mee, vandaar dat ze zich niet uitspreken. Dat is een redderssyndroom waarbij je je richt op een ander omdat je vlucht voor jezelf. Ik heb je meermaals de stappen aangeboden, maar je wil je eigen angsten en wrokken niet onder ogen zien. En met jou vele anderen die dit doodeng vinden. Gezien de omvang van het kwaad waar we mee te maken hebben kun je het kwaad niet uitbannen uit de buitenwereld als je het ook niet uitbant in je binnenwereld. The Great Awakening begint bij jezelf, niet bij een ander.
Mike