Je maakt zelf een vals onderscheid tussen wakkeren en niet-wakkeren. Mijn punt in het artikel is dat vele 'wakkeren' nog helemaal niet zo wakker zijn als ze zelf wel denken.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt. Zelf ben ik dat waarschijnlijk ook niet meer. Tis niet bij te houden. Ik vind het niet oké dat er een verwachting is dat iedereen op dezelfde lijn kan zitten met elkaar. Hoewel ik het doel van vertrouwen wel belangrijk vind. Daarbij ben ik van mening dat ze hulp nodig hebben van mensen die wel zien wat er speelt. Maar alleen niet op basis van kritiek of af snauwen. En het moet ook geen verplichte 24 uurs job worden. Ik persoonlijk wil er wel op kunnen vertrouwen dat dingen goed komen.Je maakt zelf een vals onderscheid tussen wakkeren en niet-wakkeren. Mijn punt in het artikel is dat vele 'wakkeren' nog helemaal niet zo wakker zijn als ze zelf wel denken.
Mike

Er zijn ontzettend veel gradaties en onderling verschil in "wakker zijn".Daar kan ik wel wat over zeggen. Hoe ik het ervaar is dat het onder veel wakkeren op mij overkomt dat het nooit goed gaat komen. Dat er altijd wel iets vreselijks staat te gebeuren. En hoe daarmee om te gaan in de zin of dat lukt? Ik probeer zelf het vertrouwen te behouden dat dingen wel goed gaan komen. Alleen het onderscheid van persoonlijkheden die sommigen maken doet mij teveel pijn en ik kan me daaraan niet conformeren. Laat ze verder in hun waarde.