Warrior of light
Well-known member
Iets in die trant zei mijn man ook. Hij denkt dat het te vroeg is en dat de mensheid nog veel meer zal moeten voelen dan nu het geval is. Volgens hem staan we nog niet aan de afgrondJa weer microscopische beelden van bewegende nano-objecten die reageren op straling uit de shots.
Maar ook Corbettreport (Max Igan zegt dat Corbett nog 1 van de weinige goede overgebleven journalisten is) die onderuit haalt dat Putin onze redding zou zijn. Met meerdere voorbeelden van waarom Putin dat niet is.
Max Igan zegt ook dat de wereld er misschien beter uit kan gaan zien nadat alles is ingestort, inclusief de instorting van de gejabten, maar niet eerder dan dat.
Max Igan zegt ook dat crypto nu goed is om in te stappen. Hij bedoelt uiteraard niet CBDC maar andere cryptocurrencies. En hij zegt dat goudgedekt niet handiger is: het gaat erom zegtie dat je eten kan kopen. Maar hij zegt ook dat crypto na 2024 niet meer handig is. Hij zegt: dan is er het biometrische paspoort zoals dat nu al in Zuid-Afrika is ingevoerd. Dat zei hij in een vorig filmpje. Overigens vraag ik me zelf af of dat biometrische paspoort dan zou gelden voor heel internet of alleen de social media. Dat onderscheid wordt vaak niet begrepen.
Voor de rest nog niet genoeg gezien.
Ik wacht gewoon af en zie wel wat er allemaal op ons afkomt. Ik voel zelf dat we echt heel dichtbij zijn en hou dat gevoel dus liever vast.