The Great Awakening

Nadat de cijfers zijn doorgenomen neemt Erik ons mee in de WERKELIJKE ZIEKTE van de wereld van vandaag. Hij geeft ons, middels heldere afbeeldingen, inzicht in de corruptie-structuren van de georganiseerde criminele maffia-organisatie die momenteel met veel grondrechtschendingen, vrijheidsberoving, geweld en terreurmaatregelen onze samenleving teistert. Daarmee wordt de WARE AGENDA achter de terreur geopenbaard: “De Digitale Onderdrukking en Plundering van de Mens”.

Wat hij zegt is dat wij niet de rijen sluiten en [ZIJ] doen dat wel. Ik.ben het hier ook mee oneens. Ik zie [HEN] nu in paniek raken en elkaar onder de bus gooien en ik.zie ons alleen maar eensgezindet worden. Dus idd stadium 3 in dat plaatje.

Mike

[....] as we are looking at efforts across the country to prevent people from being able to exercise their fundamental rights.
Dat kun je nog steeds op 2 manieren uitleggen hoor. Of ze kijken naar manieren om mensen te stoppen met het uitoefenen van... of ze kijken naar mensen die daartoe pogingen doen. Zo zal het ook wel worden verklaard uiteindelijk.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.621
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan