The Great Awakening

Inderdaad is dat het probleem van deze tijd. Zoals Jan al in het filmpje aangeeft zal 1 op de 10 mensen dit herkennen. Deze trauma's worden nu herleefd. Tijd geleden las ik hierover een artikel, maar kan deze nu helaas niet vinden.

Ik denk dat zo blijkt dat het leven de leerschool geeft die je nodig hebt voor later. Vroeger een [understatement] nare jeugd met een psychopaat en wellicht nog meer ervaringen hiermee, breken nu wat op maar zijn tegelijkertijd een schat van kennis, macht en kracht.

In die diepe donkere momenten van herleving en paniek is het fijn om een krachtig iemand in je kring te hebben die je daardoorheen loodst. Iedereen zou zo iemand moeten hebben.
Echter zijn die diepe momenten er ook om verder te kunnen groeien en helen.

Daarom ook is dit forum en zijn vele andere kanalen zo fijn in deze tijd. Waar de een er net even doorheen zit, kan de ander juist een krachtige oppepper geven.

@Fries Foar Frijhiid : wat vind jij van de stelling van Jan dat we begrip en geduld moeten opbrengen voor de gehypnotiseerden?

Bekijk bijlage 6129
Ik scoor op alle 6 de punten dankzij het werk dat ik heb gedaan via AA!

Mike

Inderdaad is dat het probleem van deze tijd. Zoals Jan al in het filmpje aangeeft zal 1 op de 10 mensen dit herkennen. Deze trauma's worden nu herleefd. Tijd geleden las ik hierover een artikel, maar kan deze nu helaas niet vinden.

Ik denk dat zo blijkt dat het leven de leerschool geeft die je nodig hebt voor later. Vroeger een [understatement] nare jeugd met een psychopaat en wellicht nog meer ervaringen hiermee, breken nu wat op maar zijn tegelijkertijd een schat van kennis, macht en kracht.

In die diepe donkere momenten van herleving en paniek is het fijn om een krachtig iemand in je kring te hebben die je daardoorheen loodst. Iedereen zou zo iemand moeten hebben.
Echter zijn die diepe momenten er ook om verder te kunnen groeien en helen.

Daarom ook is dit forum en zijn vele andere kanalen zo fijn in deze tijd. Waar de een er net even doorheen zit, kan de ander juist een krachtige oppepper geven.

@Fries Foar Frijhiid : wat vind jij van de stelling van Jan dat we begrip en geduld moeten opbrengen voor de gehypnotiseerden?

Bekijk bijlage 6129
Hypnose is slechts op twee manieren te doorbreken, namelijk als de zender stopt of als de ontvanger de boodschap negeert. (Vergelijk het met ondermijning dat Yuri Bezmenov uitlegt.) Hypnose is mijns inziens een vorm van extreme overrompeling. Vergeet niet dat bijna iedereen overrompeld werd door de 'crisis' en het daarbij horende beleid.

Dit overwegende ben ik het met Jan eens.
Je moet de situatie accepteren, de lessen leren die te leren vallen en de weg gaan die voor jou natuurlijk voelt om sterk uit de 'crisis' te komen en daarbij bewust of onbewust een voorbeeld te zijn voor anderen.

In het begin zei hij tijdens een persmoment over Cojona "Fake news"
Hij ging gewoon op vakantie naar Griekenland met alle ophef tot gevolg.
Dit is nu al de zoveelste keer dat de regels genegeerd worden, zou dat niet een soort van actie van hem zijn om de mensen toch wat wakker te krijgen?

Dit is nu al de zoveelste keer dat de regels genegeerd worden, zou dat niet een soort van actie van hem zijn om de mensen toch wat wakker te krijgen?
Als leider van de pedo Bilderberg groep ehhh nee

Ik ga hier ook in mee. Volgens mij wil Wim-Lex het liefst uit deze club en daarom hebben ze hem aan Maxima gekoppeld als zijnde zijn 'handler'.

Mike

Ik ga hier ook in mee. Volgens mij wil Wim-Lex het liefst uit deze club en daarom hebben ze hem aan Maxima gekoppeld als zijnde zijn 'handler'.

Mike
Hij kan er in 2 minuten vanaf zijn
Afstand doen van de troon, zeker weten dat Max dat niet erg vindt mag ze ff door spelen voor koningin in plaats van haar jong...

Is ingewikkelder dan enkel een machtsstrijd, heeft met bloedlijnen te maken.

Mike
Weet ik, en die zijn niet best.... Ook van Max niet trouwens...
En al die koningshuizen zijn familie van elkaar
een en al inteelt is bij al die satanische families... Keep it in the family no los off Wealth

een en al inteelt is bij al die satanische families... Keep it in the family no los off Wealth
Sowieso dat belastingvrij erven is heel prettig voor ze :-(

De aflevering van Jorn met Icke past ook hier.
Bij het topic Trueman show ben ik aan het samenvatten.

Inbred Fuckfest. Willem Alexander ziet er de laatste 10 jaar vooral bang uit als je goed naar z’n ogen kijkt.

Ik ga hem toch delen

Dankjewel
Ik mag graag naar deze info kijken, alhoewel ik niets letterlijk neem ervan.
Wanneer je open en zonder oordeel naar alle info kunt kijken,
is het steeds gemakkelijker om het grote geheel te overzien.
Meerdere wegen leiden naar Rome, is het spreekwoord.

Er zijn meerdere wegen maar om nu via, satanische mutsen je weg te vinden is toch een verkeerde route,
Maar ja geen waanzin zo groot of...

In de laatste dagen zullen de valse profeten toenemen, het staat geschreven. De erfzonde van de mensheid is het geringe vermogen van de mens om het onderscheid te maken tussen wie deugt en wie niet. Sailor en ik beschikken over een uitstekende 'bullshit radar', omdat we extreem goed geaard zijn. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.620
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan