Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er is een camera die permanent de zon filmt. En volgens mij draait de zon ook om de as, dus ik denk dat alle kanten in beeld gebracht zijn.Zijn er ooit foto's van de achterkant van de zon gemaakt?
Er is een camera die permanent de zon filmt. En volgens mij draait de zon ook om de as, dus ik denk dat alle kanten in beeld gebracht zijn.
Je krijgt wat je vraagt meneertje Churchill. Iedereen die van mening is dat dit een (oorlogs)held is ... bekijk eerst de film 'Hellstorm' en beslis dan wie de grootste oorlogsmisdadiger is/was: Hitler, J. Stalin, W.Churchill or F. Roosevelt. Geen film voor mensen met gevoelige maag (ongeschikt voor meekijkende jonge kids; extreem schokkende authentieke beelden). Ik zeg: én én én "they should have hanged them all" (=may you all rot in hell !). Voor betere kwaliteit beetje creatief zoeken want verwijderd op YT.S
'Ik ken mensen die sterven op hun 25e & worden begraven op hun 75e'' ....zo waar, die kan zo op een tegeltje.
Deze maar even hier, word altijd vrolijk van Jay
Super LimburgerJa superpositieve topgozer. Alleen praat hij soms zo hyper dat ik er nauwelijks iets van versta haha
Of vertaald in het Nederlands een slecht Duits sprekende Belg......Super Limburger
Dorothé
Deze maar even hier, word altijd vrolijk van Jay
Hij doet goed werk, maar ik trek dat niet, veels te hyper allemaal.
Mike