The Great Awakening

Ook hier in Frankrijk. Bijna de helft van mijn dorp is gevaxxd en bijna alle Engelsen die hier wonen hebben hun shot gehad. Ze vragen ervoor. Bellen het vaxxcentrum voor een afspraak zo spoedig mogelijk.
Bijna al onze vrienden gaan ervoor. Wij voelen ons zeer alleen sommige dagen.
 
4-6% lost forever. Ik heb er over nagedacht en ben op de volgende 3 interpretaties uitgekomen, die volgens mij allemaal gelden:

1. De meest voor de hand liggende uitleg is dat 4-6% van de wereldbevolking het nooit zal begrijpen, ook niet als alles straks onthuld zal zijn.

2. Naarmate de spike-eiwitten zich steeds dieper in de cellen en het lichaamsweefsel van gevaccineerden nestelen zullen deze verworden tot patenteerbare chimera's en daarmee te ver verwijderd van de goddelijke blauwdruk en dus niet meer te redden. Days of Noah.

3. Dit zijn veelal goede, maar hopeloos naieve mensen. Na hun vroegtijdig overlijden a.g.v. de 'vaccins' zullen ze te goed zijn om naar de Hel te kunnen, maar omdat ze zich op basis van vrije wil hebben verbonden kunnen ze ook niet naar de Hemel. Lost forever, in een spiritueel niemandsland, hetzelfde nihilisme waarin ze tijdens hun leven reeds verkeerden. God is liefde, maar Hij doet wel aan tough love.

Volgens mij zijn alledrie van toepassing op de 300-400 miljoen mensen waar we om deze redenen beter nu al afscheid van kunnen nemen.

Mike

Ik denk dat we de 'precipice' voorlopig nog niet hebben bereikt... Mensen zijn vooral happy met hun spuit, genieten van het weer (terecht, doe ik ook!) maar hebben verder geen benul van het kwaad wat zich over de wereld voordoet. Ik overdrijf niet als ik zeg dat in mijn omgeving 9 op de 10 de spuit neemt. En dan werk ik bij een zogenaamd christelijk bedrijf! Krankzinnig.

De redding gaat niet komen van Trump, Q, de White Hats, FVD of wie dan ook. Maar wat gaat mensen dan wel triggeren? Ik probeer me in ieder geval mentaal voor te bereiden op nog vele jaren van duisternis.

Hoop is goed, hopium is gevaarlijk.

Arie
 
Er zitten ook kinderen en wilsonbekwamen tussen, die gedwongen zijn het vaccin te nemen. Deze mensen krijgen nog wel een plek in de hemel denk ik en zijn dus niet verloren. Zo gaat het percentage verlorene omlaag.

Joost

May God have mercy on their souls.

Arie
 
in de zorg ook veel mensen om dat ze verplicht worden of denken verplicht te zijn. In het huis van onze dochter 5 van 14 niet gevaccineerd, duss...
 
Ik ken er ook veel die die spuit hebben gehaald.
Of ze willen het zo snel mogelijk doen, omdat ze denken dat het dan weer "normaal" wordt. Er wordt nog te weinig van de bijwerkingen gezien, denk ik. Een quote van een paar dagen geleden: "Mijn familie heeft de prik al gehad en ze hebben er niks door gekregen".
Het wordt vaak ook trots en met veel blijdschap gemeld dat ze zijn geprikt, met foto's erbij.

Zelfs in een forum dat gaat over ontgifting van zware metalen staan berichten over "morgen word ik eindelijk gevaccineerd". Je zou toch denken dat daar beter wordt nagedacht over de gevolgen van zo'n spuit. Blijkbaar zit de angst er daar ook in.

Ik laat het allemaal maar gaan. Ze zijn niet te redden. Geen enkel argument tegen het "vaccin" komt aan. Ik ben al blij dat mijn familie die spuit niet wil.
 
Laatst bewerkt:
In mijn omgeving neemt bijna iedereen de spuit, ook ouders en siblings. 😢 Collega’s hebben hem al of krijgen hem binnenkort. Zelfs degenen die eerst zeiden van niet. We werken vanuit huis en al het contact gaat via Teams. Ik heb afgelopen week 4 mensen gesproken die hem hadden en er best naar van waren, en dan toch voor de 2e prik gaan. 🤔 Bij mijn man wordt tijdens daily stand-up zelfs geklapt voor mensen die geprikt zijn. 🤢

De reden voor de prik is meestal kunnen reizen, of geen gedoe willen.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ze mij zouden vergeten maar heb de brief gehad deze week. bewaar hem om in te luisten denk ik of zoiets. Vanmiddag was ik klaar met mijn klus, geladen om terug te rijden morgen. Eevn op visite, vorige keer mocht ik er niet in want "ze" WAREN NOG NIET GEVACCINEERD. NU WEL WIST IK VIA, VIA UIT DE FB HOEK. Mocht echter nog niet binnen omdat ik het vac. niet had gehaald.
 
Wat is dit?

No 3D creation comes with an all-telling ‘recognition system’ that mimics the creation of a living entity. It is simply Artificial Intelligence (AI), that comes with something that is able to replace conscious human beings.
Het vervangen van menselijk bewustzijn door AI, is dat niet juist wat de deepstate wil?
Hoe zit het met goud- en zilvervoorraden en -investeringen van China en Rusland?
 
Ik kreeg net een artikel van Niburu onder mijn neus over Q en Psy op. Volgens Noburu lijkt Q-anon veel op ‘operation trust’ die plaats vond rond 1921 ofzo die door de cabal werd aangestuurd. Tja geen idee wat ik daar van moet vinden.
Wat ik wel zie zoals velen hier, is dat er veel wordt gevaccineerd. Veel mensen die twijfelde en toch over stag gaan. Ik schrik er eerlijk gezegd behoorlijk van omdat ik had gehoopt dat deze groep kleiner zou zijn. Ik begreep net dat er al 12 miljoen nederlandsers zijn gevaccineerd!! Wat veel!
In mijn familie nog niemand gevaccineerd maar vrees dat dit niet zo blijft. Mijn oudste broer twijfelt al terwijl hij hartstikke wakker is, daar krijg ik echt error van🤯
 
In mijn directe familie zijn er ook gevaccineerden.
Volgens Fuellmich zullen we deze winter zien tot op welke schaal de covid-gentech WMD is in verband met ADE (antibody dependant enhancement).
Nog een halfjaar wat dat betreft.

Ik ben benieuwd wanneer de bevolking uit de gehoorzaamheidstraining stapt. Ik denk dat veel mensen daadwerkelijk de de afschaling van maatregelen als afschaffing zien en de illusionisten in Den Haag nog geloven.
 
Zullen ze het loodje leggen?
Sommige wel. In de basis zorgt ADE er voor dat je kwetsbaarder voor griep en alle zaken die daarmee kunnen samenhangen. Hoeveel er zullen aan ADE door gentherapie zullen we moeten afwachten, als dat tenminste geregistreerd gaat worden als zodoende.
 
heel veel zaken lijken te kloppen en het stukje onbekend maar even voor lief nemen en zelf kijken wat je ermee doet. Ik kreeg dit toegestuurd van 1 van de moeders in huis van onze dochter die haar zoon en zichzelf niet laat vaccineren.
 

Bijlagen

  • De Duivelse Agenda (1).pdf
    341,8 KB · Weergaven: 21
Via ons Telegramkanaal:
BQQQMMM - It is official. The United States Senate today announced: 'Corona is a lie'! The media is covering up the truth 💥Big Pharma, Big Tech, Big Media, the WHO and other traitors will be all held accountable. That's real Booming news guys! Share if you care.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.828
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan