Kijk, er zal zeker heel veel nep nieuws circuleren, ook onder de naam van Q. Misschien niet eens echt vanuit de juiste Q, ook daar zitten zgn. trollen.
Op het moment is het allemaal speculeren, voor ons allemaal.
Wat geen speculatie is dat er een grote fraude gepleegd is en Biden onrechtmatig president geworden is.
Trump zegt ook dat hij terugkomt en daarmee dat zijn taak er nog niet op zit.
Meer weten we niet. Maar dit is wel belangrijk. ik vertrouw er dus op dat de zaak niet rust.
Ja vast wél. Daar hadden we het eerder over. Die beelden over dat er weinig mensen aanwezig waren is ook geen speculatie. Dat is ook wel degelijk echt. Maar word dan gebracht alsof om deze reden Biden niet echt de winnaar was. Tuurlijk klopt dat, dat is hij ook niet. Maar logica zegt dat het stil was vanwege Corona. Voor de leken of schaapjes is dat natuurlijk helemaal een gegronde reden.
En ik ben zeker met je eens dat de fraude zeker geen fake nieuws is.
We kunnen het er wel over eens zijn dat extreem links zeer sterke entiteiten zijn die keer op keet weer de macht krijgen en het maakt niet uit hoe.
Ja Trump heeft dat idd gezegd. En vind het moeilijk voor te stellen dat hij zomaar opgeeft. Sorry ik ben gewoon niet volledig overtuigd dat het goed gaat komen. Wie weet komt dat nog. Maar dat lukt niet best met al dat gissen. Zo gaat het steeds met het plan. Het is giswerk en lijkt haast niet realistisch meer. Keer op keer al die tijd ervaar ik dat weer tot irritatie aan toe.
Maar goed, fijn dat jij er vertrouwen in hebt. Wie weet komt het allemaal goed.