The Great Awakening

https://nationalfile.com/fbi-believed-hillary-clinton-not-donald-trump-was-receiving-help-from-foreign-governments-in-2016-memos-reveal/

Mike

Militaire vlaggen weg uit het Witte Huis:

https://www-thesun-co-uk.cdn.ampproject.org/v/s/www.thesun.co.uk/news/13824024/joe-biden-military-flags-removed-trump/

Mike

Wie het laatst lacht….

Oftewel al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel – Al is Biden nog zo snel, Trump achterhaalt hem wel 🙂

Laten we hopen dat het zo is dat het recht zegeviert. Toch merk ik dat het moeilijk geloven is. Die militairen in de parkeergarage is natuurlijk schandalig. Trump heeft ze opgevangen in zijn hotel. Wat bij mij dan weer de twijfel brengt is dat daar een filmpje van is. Alleen zie geen militaire pakken maar FBI en politie jassen. Dat maakt dan weer dat ik ondanks enthousiast ben twijfel aan de bron of het plan. Het is zomaar een voorbeeld.

Alleen zie geen militaire pakken maar FBI en politie jassen. Dat maakt dan weer dat ik ondanks enthousiast ben twijfel aan de bron of het plan.

Ja viel mij ook al op. Daarom op scherp blijven. Ik las gister dat David Icke, Q een psy-op noemde. Nu ben ik geen fan van David Icke en had ik al twijfels bij deze man maar dan denk ik, hij zegt dit niet zonder reden. Misschien om ons juist te misleiden?

We bevinden ons echt in een ‘het is gissen’ tijd.

https://www.naturalnews.com/2021-01-22-us-now-a-cancel-culture-totalitarian-state.html#

Ik las gister dat David Icke, Q een psy-op noemde.
David Icke is zelf een psy op. Iedereen ziet zijn kans schoon nu zogenaamd de Q-posts niet zijn uitgekomen. Wie het laatst lacht...

Mike

Ja viel mij ook al op. Daarom op scherp blijven. Ik las gister dat David Icke, Q een psy-op noemde. Nu ben ik geen fan van David Icke en had ik al twijfels bij deze man maar dan denk ik, hij zegt dit niet zonder reden. Misschien om ons juist te misleiden?

We bevinden ons echt in een ‘het is gissen’ tijd.

Tja, het is nu natuurlijk helemaal makkelijk om achteraf te zeggen dat Q een psy op is. Ook binnen Q word nep nieuws verspreid. Het is lastig en zwaar wat er allemaal gebeurd. Maar wel de realiteit waar we nu in staan. Het is anderzijds moeilijk aan te nemen dat Trump alles overgedragen heeft terwijl we de waarheid weten. Het is ook zo dat dit niks lijkt te zijn voor Trump. Leven we op valse hoop? Of gaat er toch nog wat komen vanuit de militairen? Geen idee. Zonet een filmpje gezien van Donald Trump JR. Ik kon er geen hoop uithalen in elk geval toen hij zei dat het 4 zware jaren gaan worden.

Ook binnen Q word nep nieuws verspreid.
Dat komt vanaf maart 2020, COVID-tijd. Talloze wappies, MET NAME OP FACEBOOK, zagen hun kans schoon en verbonden van alles aan Q, van 5G tot aliens tot King John III en andere flauwekul. Dit allemaal onder aanvoering van opperwappie Janet Ossebaard, die ineens een miljoenenpubliek kreeg omdat de hele wereld thuis zat. Ineens waren daar Charlie Ward, Simon Parkes, Sascha Stone en andere charlatans, die zich opwerpen als 'experts' op het gebied van Q. Be careful who you follow!

Mike

Zonet een filmpje gezien van Donald Trump JR. Ik kon er geen hoop uithalen in elk geval toen hij zei dat het 4 zware jaren gaan worden.

Zo nu ben ik wel heel benieuwd over welk filmpje jij het hebt?

Deze. Geen idee of je telegram hebt. Maar het staat op zijn kanaal.

https://t.me/TrumpJr/8694

Dat komt vanaf maart 2020, COVID-tijd. Talloze wappies, MET NAME OP FACEBOOK, zagen hun kans schoon en verbonden van alles aan Q, van 5G tot aliens tot King John III en andere flauwekul. Dit allemaal onder aanvoering van opperwappie Janet Ossebaard, die ineens een miljoenenpubliek kreeg omdat de hele wereld thuis zat. Ineens waren daar Charlie Ward, Simon Parkes, Sascha Stone en andere charlatans, die zich opwerpen als ‘experts’ op het gebied van Q. Be careful who you follow!

Ja mee eens. Hier ook geen fan van ze.

@Binc
in elk geval toen hij zei dat het 4 zware jaren gaan worden
Ik heb het zo opgevat als: Nu Biden 4 jaar president zal zijn, zullen het 4 zware jaren worden.

Maar,...............hij weet zelf ook dat het plan een geheel andere wending zal gaan krijgen. Dus het was alleen maar een hypothetische voorstelling.

Dorothé

Dankjewel voor je toelichting Dorothe. Ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt. Bij mij word de twijfel alleen maar groter. Zitten wij zelf geen nep nieuws te volgen? Vandaag een filmpje dat Biden executive orders tekenden die waar niks op stond. Zonet krijg ik een filmpje onder ogen waarbij hij datzelfde doet in een andere ruimte wat er veel werkelijker uit ziet en waarbij maar de vraag us of dat papier leeg is. Zie hieronder de link waarbij hij heel anders over komt dan wat vanuit Q word beweerd.

https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR1SRyEoi5rS7Tx8f2HZE8xSo-EdHtTczo9K13FNLLQ6Ar2qMMAowdiB7pU&v=NTus5FevWhM&feature=youtu.be

Daarnaast het filmpje dat er nauwelijks mensen waren bij de beëdiging. En een grote groep millitairen aanwezig waren om het nog wat te laten lijken. Hebben ze niet gewoon de door hun gemaakte Corona regels in acht genomen en dat daarom zo weinig mensen waren?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.666
Leden
8.697
Nieuwste lid
Varanasi
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan