The Great Awakening

Dat zijn legitieme vragen idd. Cynthia zegt ook dat Janet op 16 november is overleden. Dat is een maand geleden! Hoe lang weet ze dat al? Ze riep in die tijd zelf op om niet te speculeren!

Mike

Laatst bewerkt:
Dat zijn legitieme vragen idd. Cynthia zegt ook dat Janet op 16 november is overleden. Dat is een maand geleden! Hoe lang weet ze dat al? Ze riep in die tijd zelf op om niet te speculeren!

Mike
Ja dat dus… en knap ook een datum benoemen, ipv dagen of weken… ergens hen ik t idee dat het niet klopt. Wat weet ik niet.. aar alleen al hoe snel dit nieuws zich verspreid heeft. Internationaal, terwijl haar vermissing er enkele dagen over deed voordat “grote kanalen” het oppikte…
Ik begrijp haar verleden, maar ze was ook zeker een gevaar voor de elite, want wat had ze een groot bereik. Ik hoop dat haar documentaire wederom gedeeld zal worden. Sowieso gun ik haar alle rust #RIP Janet 🙏🏻

Laatst bewerkt door een moderator:
En wederom ben ik minder positief, Eva. Zowel over de documentaire als over de persoon Janet Ossebaard. Zie deze X-post van mij:

Wat Fall Cabal betreft, het heeft m.i. meer kwaad gedaan voor de Q-beweging dan goed. Ze vermengde halve waarheden en leugens met waarheden. Ze heeft mazzel gehad met die 1e lockdown in maart, toen miljoenen mensen thuis zaten achter de computer en toch niets beters te doen hadden. Helaas had deze massa intellectuele luiheid en gemakzucht met elkaar gemeen, waardoor niemand haar verhaal verifieerde. Het is precies hetzelfde als daarvoor met die graancirkels.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.620
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan