The Great Awakening

IMG_20230403_230806_290.jpg
Whatever happens, I'm not worried and I choose to trust God.
I don't want to go back go the old system.
I don't want to live in comfortable slavery, chained to mystery Babylon.
I don't want endless wars and hidden puppet masters.
I want a world where the people are awake and love wins the day.
There is nothing to be afraid of when you know that change must occur.
For if it did not: the Pharoah's would stay on their high horses and pillage the world for all it's worth. Stepping on the children and innocent.
And that, for me, is just not feasible anymore.
How can we ever go back?
We cannot.


Mike
 
IMG_20230403_231010_536.jpg
America has been held captive by the deep state for decades, at the very least.
The wars some thought were so just were merely a tool for the bankers, the cabal, and the CIA to accomplish their sinister desires.
This is the cold hard truth.
I'm ready for a world without never ending wars.
America must be saved from the infiltration from within.
She must be be delivered.

God used Trump, JFK and other incredibly Patriots to show us that truth.
Now we see it all so clearly.
We've been given the gift of vision and that should not be taken for granted.


Mike
 
IMG_20230404_112407_525.jpg
This is a war and the primary objective is awakening the people. Every event we see play out on the main stage is working towards that objective in some form.

Q is telling the truth when they say they are in control. Trump isn't backed into a corner right now, he is the one backing the Cabal into a corner.

How many times have we seen the deep state throw everything they have at Trump, and not only do their plots not work, but they are directly countered to benefit awakening and optics. Comfy.


Mike
 
En dan ineens dit in NL, ‘toeval’ of afleiding? Gelijk ook dat koningshuis wat reageert met medeleven, komt me beetje gepland over ofzo.of overdrijf ik nu in complotdenken..

Jouw gedachten zijn [wellicht] niet jouw gedachten en jouw ingevingen zijn [wellicht] niet jouw ingevingen. Overdrijf je of zie je meer dan een ander? Overdrijf je of ben je je nog meer bewust dan de gemiddelde ander?

Ik denk dat je niet overdrijft, maar dat je uiterst waakzaam bent en goed in de gaten houdt en hebt wat er speelt. Zit je ernaast, dan zij dat zo, maar ik vermoed dat je eigenlijk wel weet dat je niet overdrijft.
 
ma. 3 april, di. 4 april: vrijgave van boetes en boetefondsen.
wo. 5 april: Aankondiging van door goud/activa gedekte wereldvaluta's.
donderdag 6 april: Activering-liquidatie van Dubai 1 werkkapitaalfondsen onder het QFS ISO2002020-besturingssysteem. Fondsen zullen worden verplaatst naar specifieke Sovereign Buyer-accounts die op hun beurt geheimhoudingsdocumenten en overeenkomsten zullen uitgeven aan 23 megapakketverkopers.
ma. 10 april: Dubai 2 groepen Sovereign Buyers gaan contracten aan met verschillende trusts en verkopers met grote bestanden.
Het financieringsproces voor Paymasters begint met het verzenden van een officiële kennisgeving voor de betaling van 1%. De eerste betaling is 1%, met 9% betaald binnen 8 dagen; de rest krijgt een uitgestelde betaling na verificatie van de betaling van geregistreerde transacties.
Rond zo/ma 9-10 april zouden we mogelijk wereldwijd in volledige staat van beleg kunnen zijn, terwijl tien dagen van communicatieduisternis beginnen, zoals hieronder wordt uitgelegd
Herstelde Republiek - Nooduitzendsysteem dreigt, bron op hoog niveau
Het leger is in opleiding voor de implementatie van het Emergency Broadcast System
De trigger voor de EBS zijn vaccinatiemandaten wereldwijd met lockdowns.
Het schema staat nu eindelijk vast.
Slechts een select aantal kent de exacte timing van de gebeurtenissen.
Tijdens een tiendaagse Communication Darkness draait de EBS drie keer per dag (24/7) acht uur durende documentaires over fraude, corruptie, pedofilie, arrestaties en tribunalen.
We zullen zeven 'Trompetten', ook wel EBS-sms-berichten, op onze telefoons ontvangen om ons te waarschuwen om op onze tv af te stemmen.
Gedurende die tijd werken internet en geldautomaten niet en werken onze telefoons alleen om 911 te bellen.
Na de 10 dagen van Communication Darkness , zullen we verbinding maken met een nieuw Quantum Internet.
Mensen worden aangespoord om voor ten minste drie weken voedsel en water in te slaan .
Er wordt ons beloofd dat het nieuwe Star-link Internet Systeem tegen het einde van de maand zal worden geactiveerd.
Oude systemen van overheid , onderwijs, financiën, gezondheid, handel en handel enz. zullen allemaal worden ontmanteld en vervangen.
 
Zoals ik al aangaf bij Ivermectine, je bent gevoelig voor disinfo. Je moet gaan werken aan een zuiverder onderscheidingsvermogen tussen goed en kwaad, anders blijf je met valse profeten aankomen. QFS is totale onbewezen BS, dit Telegramkanaal kun je maar het beste zo snel mogelijk negeren want je verliest jezelf in allerlei dwaalsporen.

Mike
 
Zoals ik al aangaf bij Ivermectine, je bent gevoelig voor disinfo. Je moet gaan werken aan een zuiverder onderscheidingsvermogen tussen goed en kwaad, anders blijf je met valse profeten aankomen. QFS is totale onbewezen BS, dit Telegramkanaal kun je maar het beste zo snel mogelijk negeren want je verliest jezelf in allerlei dwaalsporen.

Mike
Dank voor de waarschuwing Mike. Waardeer ik zeer.

Waakzaam en ungovernable are my middle names, dus dat komt wel goed ;)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan