The Great Awakening

Mensen, het gaat nou hard! Precipice coming, scare event. [ZE] zijn te ver gegaan met het opblazen van Nord Stream, dit is een OORLOGSVERKLARING. Rusland roept om een spoedvergadering van de VN. Trump biedt zich aan als mediator. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen...

Mike
Ben ik ook heel benieuwd naar.. en het is nog geen eens Oktober😁
 
Nou, het spant erom.

Maandag begin ik de stage bij de huisarts en donderdag de eerste lesdag in Eindhoven.
Ik heb het vaccinatiepaket al binnen gekregen. Ik, als stagiaire Praktijkondersteuner GGZ, kan gebruik maken van het mazelenvaccin en de influenzaprik. Ik heb me dood gezocht naar mijn gele boekje. Mijn vader had het. Omdat ik in 1968 geboren ben, was een mazelenvaccin niet in het RIV. Ik schijn het toch te hebben gekregen, volgens een extra aantekening van mijn moeder.
Ik ga het sowieso niet doen en dan krijg ik een informed consent gesprek met de leidinggevende. Ik wil best een titerbepaling doen, en daar blijft het bij. Heel dit gebeuren heeft me al door de war gebracht. Maar ik blijf sterk. Ik laat het RIVM niet bepalen wat ik in mijn lijf spuit. En zeker geen coronaprik.
Toch verheug ik me waanzinnig op de opleiding. Stel dat het scare event samen gaat met mijn opleidingsbegin. Tjonge jonge wat een tijd.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Veel sterkte. Mijn vrouw, uit 1967, is na 37 jaar bevlogen verpleegkundige geweest te zijn, begin dit jaar gestopt. Was er helemaal klaar mee. Had te veel shit en prikschade gezien in de "gezondheids" zorg
 
One thing we've learned as anons is to be cautious in our predictions.
Each unexpected twist and turn has created a sense of humility in us. Even though we have been completely right about so many things, there are other events we just cannot predict or foresee.
God sees everything but He wants us to walk in faith in certain areas for a reason.
Everything He does is for good reason.
I have given up date predictions for complete faith in the fog.
Anons may not know exactly how we are going to get there, but we know the most important truth of all:
God is leading us and nothing can stop what is coming.
The Babylon system is in its death throes.
Grab on to this reality and you will find a way to thrive in a chaotic and seismic shift in human history.
You were chosen to be here for a reason.
Embrace that.
We are God's warriors.
We are anons.
There is no going back.


Mike
 
Precies twee jaar geleden, op 28 september 2020, postte Q een video genaamd: 'Deze video krijgt Donald Trump verkozen.'

Vandaag (28 september 2022) retruthed Trump dezelfde video op zijn Truth Social. Exact een twee jaar delta.

De boodschappen vliegen in het rond. Sommige mensen moeten zich nog gaan realiseren dat Q een militaire inlichtingenoperatie is waarbij Trump zeer betrokken was (is). Ze zullen het eerder of later wel gaan inzien.
https://t.me/jordansather/7202
=========================================
[Doorgestuurd van Paul Harmans DS]
Dit is de video die aantoont waarom de Amerikaanse kiezer Donald J. Trump in 2016 tot president koos. Hij wist in 2016 al (en ver daarvoor!) hoe diep de Deep State was geïnfiltreerd in ALLE voor hen essentiële organisaties, zoals agentschappen, de politiek, farmaceutische industrie, rechterlijke macht, onderwijs, media, social media, politie, enz, enz, om hun onmenselijke plannen met de wereld en de mensheid zonder tegenwerking werkelijkheid te laten worden.

In 2016 haalden veel mensen hun schouders op over hetgeen Trump in deze video vertelt. Inmiddels, zes jaar later, zijn talloze en talloze miljoenen mensen wakker geworden voor de schier oneindige corruptie van de politiek en de rest van al die genoemde instanties en organisaties. Ik weet zeker dat veel mensen nu eindelijk begrijpen waar Trump het in 2016 over had. Velen zullen nu ook begrijpen waarom de gevestigde media (die hem vóór 2016 op handen droegen) Trump keihard lieten vallen toen hij in de aanloop van de 2016 presidentsverkiezing de media terecht benoemde als de ‘vijanden van het volk’. Wie het nu nog niet ziet dat de media dat terecht zijn, die zal het nooit zien.

We dachten dat Trump het binnen 4 jaar presidentschap voor elkaar zou krijgen de Deep State op te rollen. Echter, de Deep State zit zo ver in alles doorgedrongen dat dat niet binnen 4 jaar mogelijk was. Trump heeft in zijn presidentschap laten zien dat Amerika (en de rest van de wereld) weer GROOTS kan zijn en heeft als geen andere president voor hem dat ook daadwerkelijk voor elkaar gekregen. Niet dat de media en zijn talloze tegenstanders in de politiek je dat hebben laten weten. Zij hebben hem uit rancune en uit angst dat ze zelf de kop werden afgehakt zwart gemaakt, karaktermoord op hem en zijn familie gepleegd, heksenjacht rechtszaken gevoerd en gaan daar vandaag de dag nog steeds mee door, doodsbang als ze zijn dat hij weer aan de macht komt en gaat afmaken waar hij in zijn eerste vier jaar aan begonnen is.

Trump WIST dat de verkiezingen van 2020 frauduleus zouden verlopen en heeft dat bewust zo door laten gaan. Inmiddels zijn de idioot Biden en de giecheltante Harris de belangrijkste personen die de mensheid nog sneller laten ontwaken voor de onmenselijke Deep State plannen dan Trump in 4 jaar tijd voor elkaar kon krijgen. Er zijn zeer overtuigende feiten die erop duiden dat dat de bedoeling van Trump is geweest. Hoe meer mensen wakker worden, hoe eenvoudiger het is om uiteindelijk het leger orde op zaken te laten stellen zonder dat er een burgeroorlog uitbreekt.

Met NL ondertiteling:
 
Trump roept op tot vrede, biedt aan om als tussenpersoon een deal te sluiten tussen de VS, Rusland en Oekraïne om de oorlog te beëindigen.

Trump in een post: ‘Maak de zaken met het opblazen van de pijpleidingen niet erger. Wees strategisch, wees wijs (briljant!), zorg voor een onderhandelingsdeal NU,’ zo voegde hij eraan toe. ‘Beide zijden hebben het nodig en willen het. De gehele wereld staat op het spel. Ik wil aan het hoofd staan van een groepering???”

Deze post volgde op een eerdere post van woensdagmorgen, waarin Trump zei dat ondanks dat het nieuws over de aanstaande aankomst van de orkaan in Florida belangrijk is, dat de lekkende pijpleidingen momenteel een veel belangrijker probleem vormen:

‘Iedereen praat over de grote orkaan die Florida binnenrolt, zoals ze ook moeten, maar wellicht is er een veel belangrijkere gebeurtenis voor de lange termijn en dat is de aankondiging dat de Nord Stream I & II pijpleidingen vanuit Rusland (waarvan ik als president de wereld op de hoogte heb gebracht toen ik verklaarde hoe het vertrouwen daarin door Duitsland en andere delen van Europa ernstig beschadigd kon worden. Iedereen lachte daar in die tijd om, maar nu lachen ze niet meer!) zijn gesaboteerd. Dit kan leiden naar een grote escalatie, of oorlog!’
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan