The Great Awakening

Ik zie ze nu ook overal. Vandaag was ik in Brummen en Zutphen, het barst daar van de omgekeerde vlaggen!

Mike
Ook bij mij in de omgeving, niet in Zoetermeer zelf helaas. Veel vlaggen hangen aan lantaarnpalen, door de gemeenten zelf opgehangen lijkt mij.
 
1658425114565.png

Interesting tweet for Hillary to make the day it's announced Biden has COVID...

She didn't tweet anything about Biden, but this instead - an old photo of her and Bill campaigning.

Looks like [They] definitely might be trying to switch out Biden for Hillary - whether that's sooner or for a 2024 run.

1658425175036.png

Notice Hillary's tweet: looks like she's in a pose holding a baseball bat.

Change of Batter coming?


1658425268999.png
[Doorgestuurd van ULTRA Pepe Lives Matter 🐸 (Pepe Lives Matter)]

Guess who posted a MLB baseball post the day before Clinton posted a picture of her holding something like a bat. Wow.

Are they throwing out change of batter comms or is it just me?


 
Exact. Hebben we met dit nieuwe forumlid weer een infiltrant in ons midden? Hij/zij kwam ook al met die Limburgse schreeuwlelijk van een Youri.

Mike
 
Exact. Hebben we met dit nieuwe forumlid weer een infiltrant in ons midden? Hij/zij kwam ook al met die Limburgse schreeuwlelijk van een Youri.

Mike
Wat een warm welkom,..geen infiltrant wel wakker en vaste luisteraar van dotcomradio ( En een broer die veel van gehakte websites weet)..
Soms moet je tussen de OMG berichten en de schreeuwers (youri plate)wel eens zoeken wie het best te volgen..

Ik probeer iets actiever m'n steentje bij te dragen aan het wakker maken van de mensen om me heen.

De trump-post is overigens van telegram, kanaal Edward Snowden


Ik duik wel weer in m'n anonieme stand en zal m'n mond verder houden, want daar redden we t mee toch?
 
Je hebt een feilloos talent om.precies die berichten eruit te filteren die totale BS zijn. Alleen al een TG-kanaal dat genoemd is naar die verrader en CIA-infiltrant van een Snowden, be careful who you follow. Ik heb nog wat tips voor je om NIET te volgen op TG: White Hats, JFK Jr., MelQ, Het Hiernamaals. Er zijn er meer, maar deze nepkanalen schieten mij nu te binnen.

Mike
 
Je hebt een feilloos talent om.precies die berichten eruit te filteren die totale BS zijn. Alleen al een TG-kanaal dat genoemd is naar die verrader en CIA-infiltrant van een Snowden, be careful who you follow. Ik heb nog wat tips voor je om NIET te volgen op TG: White Hats, JFK Jr., MelQ, Het Hiernamaals. Er zijn er meer, maar deze nepkanalen schieten mij nu te binnen.

Mike
Voor meer tips volg Jordan Sather
 
Volgens advocaat David Schoen gaan ze in beroep met een waterdicht verweer ("bullet proof appeal.").
Niet gewoon een voorbeeld van corrupte lagere rechtbanken .. en straks in hoger beroep en meer aandacht of uiteindelijk ... SCOTUS ... BOOM ?
23/7 Aha .. en precedent scheppen dus .. X22Report
 
Laatst bewerkt:
Die wet uit 1978 kende ik niet. Maar er is m.i. nog wat anders.. Basel 3 of Basel 4. Daar is afgesproken dat er geen banken bail-outs meer gedaan mogen worden (gered mogen worden door overheden / belastinggeld). Wel mogen 'bail-ins' gedaan worden.

Wat is een bank bail-in. De BANK (niet de overheid) beslist dat alleen met hun* geld ze overeind kunnen blijven dus worden alle (spaar)rekeningen afgetopt op b.v. 1000 euro. Weg geld! Gestolen! Geen idee of dit 100.000 is (dep.garantiestelsel) maar het zijn en blijven maffioso de banken en de overheid.

*op het moment dat je jouw geld op een rekening stort / laat storten is dat geld officieel NIET meer van jou. Je hebt het "vrijwillig" aan de bank gegeven en in ruil daarvoor krijg je een (digitaal) vodje waarop de bank een paar getalletjes neerzet, saldo, je rekeningafschrift. Een soort IOU, maar wat doe je ertegen als ze dat niet honoreren!? Volgens mij is dit ook dat op bankafschrift 'debet' en 'credit' omgekeerd gebuikt worden. Boekhouders onder ons?

Die Wet van 1978 is er alleen voor (denk ik) om een bankenrun te te kunnen stoppen. Ik ben geen financieel adviseur, heb geen witte jas aan, iedermaakt zijn eigen keuze, maar ik zou risico spreiden en met name met wat je fysiek in handen kan hebben, b.v. edelmetaal. Ook zorgen over wat cash te beschikken als de banken de apparaten op slot zetten. Crypto is leuk als je niet dubbeltjes hoeft om te draaien en je eens met een bedragje kan 'spelen'. Het is op dit moment geen goudgesteund systeem en er zijn vele centralized cryptos.

No Panic! Prepare!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.668
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan