The Great Awakening

They are preparing the population for the aliens. I've been waiting this whole time for the alien op but they keep bringing out the lame mask and vaccine op. At least aliens will be exciting. Bring it on.
Who's ready for some aliens.


Mike
 
I’m going all in conspiracy theory tonight. I just read Bio Clandestine post on Nigerian bio labs. I had to go back and check and yes it’s Nigeria that has baby farms. I posted about them earlier today. Guess what was found in Ukraine? Bio labs and baby hospitals that were suspected as baby farms. Wtf is going on???


Mike
 
FLASHBANG🚨

There were multiple reports of Capitol Police throwing two flashbangs into a crowd of completely peaceful Americans citizens protesting a fraudulent election on January 6.

It is alleged that these first two flashbangs were thrown into the crowd 15-20 minutes before any violence started.

Is this the proper way to use stun grenades on a peaceful crowd of protestors❓

Video:


Mike
 
RAY EPPS🚨

The identity of Ray Epps was known shortly after January 6, but Mr. Epps has never been charged or prosecuted.

He was recorded on the night of Jan. 5, telling crowds of Trump supporters, "Tomorrow, we need to go into the Capitol!"

The crowd then broke out into chants of "FED! FED! FED!"

Ray was also recorded standing next to known antifa member John Sullivan who infiltrated the crowd of Trump supporters and was later paid by CNN for his footage of the events.

On Jan. 6, Ray is recorded guiding Trump supporters towards the Capitol before whispering into the ear of the first protestor who pushed past the Capitol police.

Leftist groups referred to Ray Epps as #BigMAGACamo, #CrowdControl, and #FEDBoomer on social media.

Is Ray Epps an undercover fed❓

Video:


Mike
 
4th Covid-19 vaccine is on the way, says CBS.

Commemt section is GOLD & isn't having ANY of this nonsense - Recorded at the end.

This is CBS's Tik Tok page.
Not a "Conspiracy" page aimed at one conspiratorial demographic, which, let's be honest, is becoming mainstream.

These are people coming in to comment from all different walks of life on Tik Tok.

"Covid ended 2/24" (Ukraine - Russia)

"I forgot Covid was even a thing."

"I prefer my shots in a glass."

The Great Awakening - Trump Did That.

Find me on Truth Social.
We all should be migrating to where President Trump is.
👇👇👇


Mike
 
This should make it clear Antifa was in charge of breaching the building, but the siege was started by the police shooting tear gas and morter/flashbangs at men women and children sitting peacefully on the lawn.
The initial siege was done by all types, but only once attacked with ordinance.


Mike
 
De democratische leugens en intriges van 6 januari

Kash Patel onthulde zojuist dat Pelosi, Schumer & Co hen (het ministerie van defensie) tijdens de ‘inval’ in het capitool belden en vroegen om M1 Abrams tanks, APC’s (gepantserde manschapvoertuigen) en humvees gepantserd en met machinegeweren om naar het capitool te laten komen. Letterlijk spul wat je in de straten van Afghanistan ziet rijden.

“Het was een spel van optiek.”

Het was allemaal een grote show om het te laten lijken op oorlogsgebied.

Opmerking Paul: Het is inmiddels ook bekend dat Trump om 20.000 man nationale garde had gevraagd om tijdens 6 januari de orde te handhaven omdat er op die dag heel veel mensen naar Washington DC zouden komen om tegen de gestolen verkiezing te protesteren. Naar verluidt waren er wel een miljoen mensen aanwezig. Maar Nancy Pelosi en de burgemeester van DC hebben die vraag van Trump afgewezen. Ja, natuurlijk, het was helemaal niet de bedoeling dat een invasie van het capitool voorkomen moest worden, zij, de democraten, hadden juist het plan om met behulp van de FBI, Antifa en BLM de demonstranten op te hitsen om het capitool binnen te gaan.

De kans is echter groot dat Trump en zijn team allang wisten dat dit het plan van Pelosi en consorten voor 6 januari zou zijn en hebben ze het laten gebeuren om later de werkelijke daders (de democraten) daarvoor de prijs te laten betalen. Zoals al vaker is gezegd, als straks duidelijk wordt wat de democraten in de afgelopen tientallen jaren allemaal hebben geflikt, dan houdt het bestaan van de democratische partij resoluut op en verdwijnen de kopstukken daarvan achter de tralies of zelfs erger!

We kennen allemaal de video’s waarop te zien is dat er deuren van het capitool van binnenuit door de beveiliging werden geopend, dat de politie dranghekken opzijschoof en mensen door de beveiligers van het capitool zonder enige hindernis werden binnengelaten met de vraag niets te vernielen en op de paden te blijven. Het WAS namelijk de bedoeling van de democraten dat zoveel mogelijk mensen het capitool binnengingen. Daarbij had men natuurlijk wel Antifa en BLM (verkleed als Trump aanhangers) de opdracht gegeven hier en daar wat deuren en ramen te forceren zodat de video’s daarvan bij de corrupte media vertoond konden worden om de indruk te wekken dat er inderdaad met geweld een inval had plaatsgevonden.

Hoofdonderdeel van het plan was natuurlijk om Trump daarvan de schuld te geven en dat deden ze dan ook. Hij zou zogenaamd de oproep aan zijn aanhangers hebben gedaan het capitool te bestormen. Dat is echter een leugen verteld door de politiek en de media, Trump had op die dag tijdens zijn speech, kort voor de zogenaamde aanval op het caiptool begon, juist de oproep gedaan om op vredige wijze te protesteren, geen politie en bewaking lastig te vallen en niets te vernielen. Ook die oproep is vastgelegd op video, maar wordt al sinds 6 januari 2021 genegeerd door de politiek en media.

En natuurlijk was de vraag van Pelosi op 6 januari aan het ministerie van defensie voor tanks en gepantserde en bewapende voertuigen, allang in hun plan opgenomen, het moest inderdaad een zo vijandig mogelijke voorstelling worden, een voorstelling die grote indruk op Amerika en de wereld zou maken waardoor het makkelijker zou worden om Trump te grazen te nemen en hem definitief van een nieuw presidentschap af te houden. En reken maar dat ze hem de doodstraf zullen geven als ze het bij de nu lopende verhoren voor elkaar kunnen krijgen hem en zijn aanhangers de schuld van 6 januari in de schoenen te schuiven, iets wat ze met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gaat lukken. Want leugens en propaganda zullen door de waarheid verdampen!
 
Okay it’s time to address an issue I see every single time I post something about the DNC and their international biological network.

Every time a handful of people say:
-“it’s not the DNC it’s the Uniparty!”
-“dont forget McCain and Romney!”
-“make sure to add the GOP!”

Firstly, my posts are long enough as it is, so every time I talk about who runs the biological network you expect me to say: “the upper echelons of the DNC, and Mitt Romney, and John McCain, and Marco Rubio, and Lindsay Graham, and George Soros, and Bill Gates, and Pfizer, and Moderna, and Rockefellers, and Rothschilds, …. etc etc and a whole lot more.”

I’m not doing all that every single time. So when I say “DNC” that’s because the Russian Military, the people who went to war and lost lives over these allegations of a US biological weapons network, said it themselves that this entire biological network was formulated and run by, and I quote, “The US Democratic Party”. See the photo above.

So when I say “DNC” that’s not my bias, that’s what the Russian Military said and printed, verbatim, a plethora of times. And the Chinese Military agreed with the findings. So if you have an issue with the terminology of “DNC” don’t tell me, tell Putin and Xi because I’m not the one who came up with it.

Also, for clarity I’m not a Republican, I’m a Libertarian, so I am not trying to save face for the GOP. In fact, I think the GOP are largely useless and spineless scum. But just because McCain and Romney have (R) next to their names, doesn’t make them Republicans. These people vowed their servitude to the DNC, the DNC agenda, and the global entity that controls them, the Deep State.

Say for example a Chinese spy infiltrated the US. Is he US now? No, he’s still a Chinese spy just acting as if he’s American, taking orders from China. Such is the case with Romney and McCain. They worked for the DNC and the plan was carried out by the DNC. Just because they had agents working within the GOP, doesn’t mean the GOP is going to share some of this blame for a plan facilitated by Obama, Hillary, Biden and Soros. Absolutely fucking not.

Not to mention the media, our number 1 enemy, who controls them? It’s certainly not the GOP. All the people who went great lengths to cover up this biological network, shame and censor any and everyone who talked about; they are all bought and owned by the DNC. Surely at this point no one needs a lesson on the DNC infection of MSM.

Also look at it culturally. The brainwashed libs who support the DNC, these people have been proudly shaming and ostracizing anyone who talks about anything they don’t like. All of those people who feel justified in their malice towards us, THEIR LEADERS, are the ones responsible for worldwide genocide and bioterrorism. The libs aren’t footing any of the bill on us Conservatives. Our leader tried to tell everyone these people were psychotic war criminals and they called us nazis and banned us from speaking or going in public.

So all of you saying the “GOP/Uniparty” are also to blame for this… miss me with that bullshit. The messiahs of the DNC, the most powerful DNC families, the last 3 DNC presidents/last 4 candidates, all of them are the main ideologues behind a plot to engage in worldwide genocide via bioterrorism, as per the Russian and Chinese Governments/Militaries.

The DNC aren’t going to weasel their way out of taking full blame for their crimes against humanity. Not a fucking chance.

-Clandestine

Link to slides from Russian Military Briefing


Яндекс.Диск (https://disk.yandex.ru/d/tP_Qu9sRGrJKeA)
NBCP Briefing Slides
Посмотреть и скачать с Яндекс.Диска

Vertaling Deepl:

Oké, het is tijd om een probleem aan te pakken dat ik elke keer zie als ik iets post over de DNC en hun internationale biologische netwerk.

Elke keer als een handvol mensen zeggen:
- "het is niet de DNC het is de Uniparty!"
- "vergeet McCain en Romney niet!"
- "zorg ervoor dat je de GOP toevoegt!"

Ten eerste, mijn berichten zijn al lang genoeg, dus elke keer als ik het heb over wie het biologische netwerk runt verwacht je dat ik zeg: "de hogere echelons van de DNC, en Mitt Romney, en John McCain, en Marco Rubio, en Lindsay Graham, en George Soros, en Bill Gates, en Pfizer, en Moderna, en Rockefellers, en Rothschilds, .... etc etc en nog een heleboel meer."

Ik doe dat niet allemaal elke keer. Dus als ik zeg "DNC" dan is dat omdat het Russische leger, de mensen die oorlog voerden en levens verloren door deze beschuldigingen van een VS biologisch wapen netwerk, zelf zeiden dat dit hele biologische netwerk werd geformuleerd en geleid door, en ik citeer, "De VS Democratische Partij". Zie de foto hierboven.

Dus als ik zeg "DNC" is dat niet mijn vooroordeel, dat is wat het Russische leger zei en afdrukte, woordelijk, een overvloed aan keren. En het Chinese leger was het eens met de bevindingen. Dus als je een probleem hebt met de terminologie van "DNC", zeg dat dan niet tegen mij, maar tegen Poetin en Xi, want ik ben niet degene die het heeft bedacht.

Voor alle duidelijkheid, ik ben geen Republikein, ik ben een Libertariër, dus ik probeer niet om het gezicht van de GOP te redden. In feite denk ik dat de GOP grotendeels nutteloos en ruggengraatloos tuig zijn. Maar alleen omdat McCain en Romney een (R) naast hun naam hebben, maakt hen nog geen Republikeinen. Deze mensen hebben hun dienstbaarheid gezworen aan de DNC, de DNC agenda, en de wereldwijde entiteit die hen controleert, de Deep State.

Stel bijvoorbeeld dat een Chinese spion de VS infiltreerde. Is hij nu een Amerikaan? Nee, hij is nog steeds een Chinese spion die doet alsof hij Amerikaan is en bevelen van China opvolgt. Dat is het geval met Romney en McCain. Ze werkten voor de DNC en het plan werd uitgevoerd door de DNC. Dat er agenten binnen de GOP werkten, wil niet zeggen dat de GOP de schuld krijgt van een plan van Obama, Hillary, Biden en Soros. Absoluut niet.

Om nog maar te zwijgen over de media, onze grootste vijand, wie controleert hen? Het is zeker niet de GOP. Alle mensen die veel moeite deden om dit biologische netwerk in de doofpot te stoppen, iedereen die erover sprak te schande te maken en te censureren; ze zijn allemaal gekocht en eigendom van de DNC. Op dit punt heeft toch niemand een lesje nodig over de DNC besmetting van de MSM.

Bekijk het ook cultureel. De gehersenspoelde libs die de DNC steunen, deze mensen hebben met trots iedereen die praat over alles wat hen niet aanstaat, te schande gemaakt en uitgestoten. Al die mensen die zich gerechtvaardigd voelen in hun boosheid jegens ons, hun leiders, zijn degenen die verantwoordelijk zijn voor wereldwijde genocide en bioterrorisme. De liberalen betalen niets van de rekening van ons conservatieven. Onze leider probeerde iedereen te vertellen dat deze mensen psychotische oorlogsmisdadigers zijn en ze noemden ons nazi's en verboden ons te spreken of in het openbaar te komen.

Dus iedereen die zegt dat de "GOP/Uniparty" hier ook schuld aan heeft... mis me met die onzin. De messiassen van de DNC, de machtigste DNC-families, de laatste 3 DNC-voorzitters/laatste 4 kandidaten, allemaal zijn ze de belangrijkste ideologen achter een complot om wereldwijde genocide te plegen via bioterrorisme, zoals de Russische en Chinese regeringen/militairen.

De DNC zullen zich niet onttrekken aan de volledige verantwoordelijkheid voor hun misdaden tegen de mensheid. Geen enkele kans.

-Clandestiene

Link naar dia's van de Russische militaire briefing


Яндекс.Диск (https://disk.yandex.ru/d/tP_Qu9sRGrJKeA)
NBCP briefing dia's
Посмотреть и скачать с Яндекс.Диска

Dorothé
 
Ah yes. It’s sweet sweet music to my ears.


The Gateway Pundit (https://www.thegatewaypundit.com/20...public-document-46-us-funded-biolabs-ukraine/)
US Department of Defense Finally Comes Clean - Admits in Public Document that There Are 46 US Military-Funded Biolabs in Ukraine
It wasn’t that long ago that Mitt Romney was threatening former Rep. Tulsi Gabbard for suggesting the US was funding biolabs in Ukraine. Back in March, RINO Senator Mitt Romney accused former Democrat Rep. Tulsi Gabbard of spreading ‘treasonous lies’ for simply talking about the US-funded biolabs in Ukraine. “There are 25+ US-funded biolabs in…

Vertaling Deepl:


Ah ja. Het is zoete muziek in mijn oren.


The Gateway Pundit (https://www.thegatewaypundit.com/20...public-document-46-us-funded-biolabs-ukraine/)
Ministerie van Defensie komt eindelijk op het rechte pad - geeft in openbaar document toe dat er 46 door het leger gefinancierde biolabs in Oekraïne zijn
Het is nog niet zo lang geleden dat Mitt Romney voormalig afgevaardigde Tulsi Gabbard bedreigde omdat hij suggereerde dat de VS biolabs in Oekraïne financierde. In maart beschuldigde RINO senator Mitt Romney voormalig Democraat Tulsi Gabbard van het verspreiden van "verraderlijke leugens" omdat hij alleen maar sprak over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne. "Er zijn meer dan 25 door de VS gefinancierde biolaboratoria in...

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.987
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan