The Great Awakening

Waarom heeft Rachel Maddow gisteravond meer dan 15 minuten besteed aan het in diskrediet brengen van "QAnon"?

Waarom was 90% van de informatie in haar segment verkeerde informatie en leugens die geen echte anons geloven?

Waarom gebruikte ze de maffe Dallas-gebeurtenis van een oplichter als het middelpunt van haar verhaal?

Onthoud dat ze geen onzin proberen in diskrediet te brengen.
 
 
Pcies hetzelfde wat nu gebeurd bij Jinek en op 1 met fvd ,alle feiten worden belachelijk gemaakt
 
Volgens deze man is traditie het enige woord in de Bijbel die numerologisch op 666 uitkomt.
Dan rijst bij mij de vraag hoe je zonder traditie een religie kunt optuigen en of dan religie niet per definitie antichrist zijn.
Volgens mij is juist het pleiten tegen elke vorm van traditie antichrist. Zonder beginpunt kun je je namelijk nergens op oriënteren en geen vergelijkingen maken.
 
Volgens deze man is traditie het enige woord in de Bijbel die numerologisch op 666 uitkomt.
Dan rijst bij mij de vraag hoe je zonder traditie een religie kunt optuigen en of dan religie niet per definitie antichrist zijn.
Volgens mij is juist het pleiten tegen elke vorm van traditie antichrist. Zonder beginpunt kun je je namelijk nergens op oriënteren en geen vergelijkingen maken.

Dwaal leraren zijn er genoeg numerologie is waarzeggerij dus....
 
 
Ik heb een keer een video gezien van een oud-KGB agent die vertelde over het manipuleren van de massa. Als enkele weken achter elkaar via de media een enorme leugen wordt verspreid gaan velen dat geloven. Als daarna wordt gezegd "sorry, we hebben jullie voor de gek gehouden, het is niet waar", dan blijven ze het geloven. Het is dan eigenlijk alsof in een kerk wordt gezegd dat God niet bestaat.

Weet iemand wat ik bedoel en waar dit fragment te vinden is?
 
Sickening Evidence In Ghislaine Maxwell Trial Shows She ‘Set Up VIP Elites’ With Kids To Rape





Prosecutors in the child sex trafficking case against Ghislaine Maxwell say the defendant “set up VIP elites” with children to rape, court documents show.





According to the court filing, emails that show Maxwell made arrangements to set up powerful elites, including politicians and world leaders, with underage sex trafficking victims “they would like.”





Prosecutors have urged the judge to allow the identifies of the elite pedophiles to be revealed during the trial.










@auraxchan
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.148
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan