The Great Awakening

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/six-battleground-states-democrat-governors-pause-counting-election-night-coordinated/

Mike

Tw3b69daiul4lxb8n12idms146k0x1wvj.jpg

Ik zet mijn vraag ook even hier neer:

Hadden we niet afgesproken dat we vandaag om 12:00 uur even een positieve meditatie doen voor Trump?

Dorothé

Hoe dan ook, ik heb een minuutje even positief gedacht aan Trump en zijn strijd tegen het kwade en me mentaal achter zijn doelen gesteld.

Dorothé

Wordt er vanavond op Fox iets medegedeeld over de fraude van de verkiezing of is het op een andere tijd voor ons?

Dorothé

Of is het pas morgen

Giuliani heeft dit 7 uur geleden getweet:

Today the @realDonaldTrump campaign sued to invalidate hundreds of thousands of fraudulent ballots in the Western District of Michigan. First PA, then Michigan will go to Trump. Affidavits will be published tomorrow. You will be shocked.

Dorothé

Hoi Dorothé, super om te bidden voor Trump, of hem met positieve gedachten te ondersteunen. Om hem kracht te geven dit alles met zijn team voor elkaar te krijgen en de opdracht van de goden te vervullen.

Ik ben een Falun Gong beoefenaar, en Falun Gong beoefenaars doen 4x per dag een soort meditatie genaamd Send Forth Righteous Thoughts, om het kwaad in andere dimensies te elimineren. Afgelopen week heeft de leider van Falun Gong ook een artikel geschreven over de Amerikaanse verkiezingen. Bedenk dus dat de 100 miljoen Falun Gong beoefenaars in de wereld dit lezen, en dagelijks Righteous Thoughts doen:

On the General Election
In this majestic universe, the communist devil is making trouble
Fraud and corruption are harming a great nation
All the machinations make people only more despondent
When will justice be upheld and our conscience restored?

Hongzhi Li

November 8, 2020

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan