The Great Awakening

Vroeg me al af waar hij gebleven was:
Ruim drie maanden later dan verwacht meert containerreus Ever Given donderdag aan bij containerterminal ECT in de Rotterdamse haven.
 
Weer een stukje tekst van de site van Martin Vrijland wat hij wel heeft begrepen:

Geloofwaardig verzet kun je alleen winnen als je het kernprobleem duidt. Het kernprobleem van de aanschaf van uw auto is dat de motor ontbreekt. Het kernprobleem van deze plandemic is dat de besmettingsleer een leugen is en dat we met enorme propaganda media leugens te maken hebben.

Virussen zijn niet besmettelijk. Virussen zijn lichaamseigen reacties op omgevingsvervuiling. Wilt u de discussie winnen? Doe dan niet mee aan de vangnetstrategieën van de overheid die u gecontroleerde oppositie geven met gelikte websites, studio presentaties of rechtszaken: ontmasker de besmettingsleugen.
 
Nou weet ik.het zeker, hij is naar 1 of meerdere van mijn lezingen geweest. Hij gebruikt zelfs mijn terminologie!

Mike
 
Nou weet ik.het zeker, hij is naar 1 of meerdere van mijn lezingen geweest. Hij gebruikt zelfs mijn terminologie!

Mike
Klinkt misschien gek, maar kan het niet zijn dat er iemand bij je lezingen is geweest die het geluid of iets dergelijks heeft opgenomen? Neem aan dat je hem wel zult herkennen als je hem bij een lezing ziet. Als hij het zo goed weet te verwoorden net zoals jij dat doet is dat het eerste wat in mij op komt.
 
Klinkt misschien gek, maar kan het niet zijn dat er iemand bij je lezingen is geweest die het geluid of iets dergelijks heeft opgenomen? Neem aan dat je hem wel zult herkennen als je hem bij een lezing ziet. Als hij het zo goed weet te verwoorden net zoals jij dat doet is dat het eerste wat in mij op komt.
Ik zou niet weten hoe MV er uitziet.

Mike
 
Dan zou ik het niet weten hoe hij aan die info komt. Of hij is echt zo slim of @Angelface heeft inderdaad een goed punt!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.379
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan