The Great Awakening

Hoe zit het eigenlijk met het hooggerechtshof in Amerika. Heeft Trump daar meer voor of tegenstanders zitten?

Th4zxntsk95rwcccn7b1yyqy5uwse5grm.jpg

Mike

Hoe zit het eigenlijk met het hooggerechtshof in Amerika. Heeft Trump daar meer voor of tegenstanders zitten?
6-3 meerderheid nu Amy Coney Barrett ook benoemd is tot opperrechter. Patriots in control.

Mike

Verwijzing naar de naam van de softwareproducent die verantwoordelijk is voor het via digitale stemmachines uitgebrachte stemtotaal.

Mike

Ja dat wist ik over Kamala , had ik gehoord in een interview, boven vrouw en beneden nog man hoorde ik ....gr Assie .

Wat een bijzondere tijd leven we in, geweldig hoe jullie hier vol vertrouwen doorzetten! Ik zeg eigenlijk niet veel hier, maar ik vind deze plek en daarvoor het Weston Price Forum echt het enige platform in Nederland met normale, echte mensen.

Keep the faith!

Er zijn heel veel mooie, normale mensen ook buiten dit forum om. Helaas zijn deze mensen veelal angstig en onwetend. We zullen deze mensen moeten opvangen, want gevreesd moet worden voor hun geestelijke gezondheid als straks de klap komt. Ook wij zullen hier niet 100% immuun voor zijn, dus pas goed op jezelf.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.587
Leden
8.685
Nieuwste lid
sjaakgezond
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan