The Great Awakening

Via Theugnews, Telegram

NET BINNEN:
#McAfee’s Q-foto heeft een cryptografische KEY ingebed in het beeldbestand.

Een 4chan gebruiker kwam erachter en vertelt meer:
Bekijk bijlage 805
Niet dat ik er veel van snap hoor, maar anderen misschien wel?
Wat ik begrepen daarvan had was dat het de metadata was van de foto die instagram automatisch toevoegd.

Het gaat zich hier namelijk om. FBMD23000965010000290400004b0400009d0400007a0c0000f90d0000af1000005e1200000414000068170000

1624561545461.png

FBMD staat voor Facebook meta data
Als je dit in een converter stopt krijg je geen uitkomst of een paar rare tekens.

Wat hij zegt is dat het een private key zou moeten worden. Dit lijkt mij sterk want anders zou iedere willekeurige gebruiker die deze private key heeft de Ethereum wallet hacken. Hierdoor zou zijn dead man switch dus heel erg makkelijk off geswitched kunnen worden.
 

Biden weg, dikke prima
Die hyena terug not so

IK WIL TRUMP
 
Sonething big is about to happen! Het hangt in de lucht, iets groots staat te gebeuren. Blijf sterk te midden van de chaos. Laat je niet lijden door angst. Naastenliefde, en voor hen die hiervoor open staan, óók richting de mensen die de fout hebben gemaakt hun leven en ziel toe te vertrouwen aan de farmaceuten. Help anderen waar je kunt en accepteer datgene wat je niet kunt veranderen. Vertrouw erop dat uiteindelijk alles goed komt, hoe dan ook. Stay strong in faith!

Voor wie behoefte heeft aan een half uurtje bezinning, Scott Kesterson van BardsFM:

I'm listening to BardsFM | Peace Be Still - 20210625 on Podbean, check it out! https://www.podbean.com/ea/pb-76hvt-1072e66

Arie
 
Laatst bewerkt:
Sonething big is about to happen! Het hangt in de lucht, iets groots staat te gebeuren. Blijf sterk te midden van de chaos. Laat je niet lijden door angst. Naastenliefde, en voor hen die hiervoor open staan, óók richting de mensen die de fout hebben gemaakt hun leven en ziel toe te vertrouwen aan de farmaceuten. Help anderen waar je kunt en accepteer datgene wat je niet kunt veranderen. Vertrouw erop dat uiteindelijk alles goed komt, hoe dan ook. Stay strong in faith!

Voor wie behoefte heeft aan een half uurtje bezinning, Scott Kesterson van BardsFM:

I'm listening to BardsFM | Peace Be Still - 20210625 on Podbean, check it out! https://www.podbean.com/ea/pb-76hvt-1072e66

Arie
Buckle up!

Mike
 
Via Paul Harmans:

Is McAfee’s dodemansknop geactiveerd?

Voordat zijn Epstein achtige ‘zelfmoord’ plaatsvond, vertelde John McAfee dat hij 31 TerraBite aan beschuldigend bewijs heeft over de Amerikaanse regering, over Wall Street, over de inlichtingendiensten, zeg maar over de volledige Deep State, en dat hij dat zou vrijgeven op het moment dat ze hem zouden vermoorden. Vertelde hij de waarheid? Luister 30 minuten naar Man In America en je hoort een fascinerend verhaal over dat John McAfee altijd heeft gezegd dat hij nooit zelfmoord zou plegen, over zijn virusprogramma op nagenoeg elke regeringscomputer en de mogelijke ‘achterdeur’ daarin waarmee hij waarschijnlijk toegang had tot alle geheime en corrupte informatie op die computers. Is het toeval dat veel stemcomputers ook het McAfee antivirus erop hadden staan en kon John McAfee daarmee al jaren geleden de stemfraude vastleggen? Ligt dat allemaal opgeslagen in de 31TB aan gegevens? Had John McAfee inderdaad 1 of meerdere appartementen in het een paar dagen geleden ingestorte flatgebouw in Florida (mogelijk een heimelijke gecontroleerde sloop met explosieven ala 9/11)? Er komen een aantal McAfee’s voor op de lijst van appartementbewoners van dat gebouw. En zo zijn er nog wel wat intrigerende feiten en aanwijzingen te horen in deze video.
 
?? Zoek het dan toch op.
Heb ik geprobeerd, loopt al stuk op de bewering over Fauci, althans, ik kan er niets van vinden, Wel namen van de oprichters, die geen Fauci heten. Soros was 15 jaar oud aan het einde van de oorlog en kocht toen IG Farben? Vandaar mijn vraag naar bronnen..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan