The Great Awakening

Het schip dat eind maart dagenlang het Suezkanaal bij Egypte blokkeerde, blijft aan de ketting liggen. Een Egyptische rechtbank heeft een beroep van de Japanse eigenaar tegen de eerdere inbeslagname afgewezen.
 
Voor hondenliefhebbers even wat leuks tussendoor...: er zijn vijf Vizsla-puppy's geboren bij Sven.
 
Zou blijkbaar account van Lin Wood geweest zijn op Parler, ik dacht dat het over zijn Telegram account ging. Moest het zijn Parler account geweest zijn, het bericht zou van januari zijn.
 
Peter Bierhof heeft vaker gasten in zijn uitzending en nu is dat Carel. Ik ken hem niet maar zo te horen een wijs man.

Nog een week dan gaat er wat gebeuren.

 
Misschien moeten we de vraag stellen: hoe gaan we om met angst.
Hebben we dan een psycholoog nodig of kunnen we het zelf.
Angst bestaat uit gradaties naar mijn idee.
psychische angst en lichamelijke angst. Angst voor pijn lijkt me anders dan angst voor een winkel zonder boodschappen.
Momenteel draait onze wereld - in Nederland - nog redelijk.
Je kunt ook doen om de angst te beheersen alsof alles oke is maar diep van binnen weten dat het niet oke is.
Alleen zegt iedereen het dan op zijn manier.
Zelf zie ik dankzij dit forum wat er aan de hand is en zou graag meerdere mensen op de hoogte willen stellen, om inderdaad weerstand te bieden zolang het kan.
Zou de wereld er anders hebben uitgezien in WO II als er meer weerstand was geweest. Vast wel. Heel veel mensen sluiten nu hun ogen maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze zo dom zijn om het niet te zien.
Misschien maar meteen een apart onderwerp van maken.
We zijn in staat om zelf onze gedachten een andere kant op te sturen. Heb ik ooit eens ergens gelezen. Heb ik ook in een slechte periode toegepast.
Niet de angst voor wat dan ook de overhand laten krijgen.
Maar kan iedereen dat en moet je ze het kwalijk nemen als dat niet lukt.
Lijkt me niet.
Misschien bidden om rust en kracht.
Ook dat heb ik wel eens gedaan. Ieder ochtend een mantra gezegd om de dag door te komen. Heeft geholpen, er kwamen goede dingen op mijn pad.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan