The Great Awakening

Waarheidsgehalte vooralsnog onbekend....


Over a thousand trafficked children and dead bodies have been rescued out of shipping containers in the Suez Canal by US Navy Seals. Sources say that as of this writing, children were still being rescued and bodies discovered in Evergreen’s 18,000+ containers. The containers were on an Evergreen Corporation ship that blocked the Canal from Tues. 23 March to Mon 29 March, causing billions in lost revenue to shipping companies internationally.

https://operationdisclosureofficial.com/2021/04/02/trafficked-children-bodies-weapons-found-on-evergreen-ship-blocking-suez-canal/
 
Waarheidsgehalte vooralsnog onbekend….
Ik ben bang dat we zeer dicht bij de waarheid hebben gezeten al die tijd. Ook vorig jaar met kinderen die uit DUMBs zijn gehaald, arrestaties/executies bij het Vaticaan etc. De mensheid is (nog) niet klaar voor dergelijke info, het is te confronterend en we moeten het 'wappie-keurmerk' nog maar even dragen, totdat we een hele kastr vol met 'I told you so's' kunnen opentrekken.

Mike

 
En de Amerikaanse, Russische en Israelische Navy-schepen waren er. En het schip ligt nog steeds in het aanverwante meer voor een ´chechup´. Wie weet ?

We kunnen het niet bewijzen maar ook niet zeggen dat het absoluut onwaar is.

Hier heeft bv een video rondgegaan dat de politie de deur vaneen appartement heeft opengebroken waar een ´illegaal'' feestje aan de gang zou zijn geweest, gefilmd van binnen het appartement maar gestopt vanaf het moment dat de deur open is gebroken.

Wel, waarom stoppen als de deur open wordt gebroken en niet verder filmen ?

Vervolgens gebeurt dit zonder huiszoekong en wordt er door de politie beweert dat het een delito in flagranti is terwijl dit slecht een infraccion admnistrativa is.

Bagdenummer politie als er wordt naar gevraagd : 9666

En als deur open wordt gebroken komt ook ca 20/30cm van de zijkant er mee uit als hout/gipsplaat. en zonder electriciteitsbedrading van de daar zijnde lichtschakelaars. Welke buitenmuur van een appartement heeft geen stenen/betonnen muur ? En normaliter is de deur toch ook aan de binnenkant geplaatst voor een buitendeur en niet aan de buitenkant.

En het was ook in alle media te zien.

Natuurlijk als je dan niet verder kijkt en denkt, geloof je dit en bezorg je iedereeen weer angst als je met meer dan 4 personen in je huis bent.

 
Ik probeerde net de video van Ipot te posten, het was een Bitchute link die steeds misgaat. Onderwerp is Evergreen boot en het Suez-kanaal. Hij blijft hangen, wat doe ik verkeerd?

 
Was achter in de spam verdwenen, gebeurt helaas wel vaker met Bitchute-links. Teruggeplaatst, maar ik zie dat er al actie is ondernomen. Ik ga hem ook bekijken, dank voor de tip!

Mike

 
Volgens mij al eerder geplaatst hier:

https://mypatriotsnetwork.com/patriot/human-trafficking-survivor-exposes-secrets-of-shipping-containers-cps-more/#comments

Deze vrouw claimt een slachtoffer te zijn van mensenhandel. In een audio fragment van 40 minuten praat ze over van alles en nog wat en ook over de Evergreen.

Ze heeft klaarblijkelijk 2 Instagram accounts van 20.000 en 50.000 volgers.

Voor mij voelt dit echt niet oké. Niet dat ik ontken dat er mensen zijn die slachtoffer zijn van mensenhandel maar ik vertrouw deze vrouw niet.

Een van de dingen die ze zegt is iets als: op het containerschip zijn er mogelijkheden om vanuit de containers via tunnels en wegen te vluchten, naar het ruim van het schip ofzo neem ik aan. Dit lijkt zeer onwaarschijnlijk, kijk hoe hoog en hoe dicht bij elkaar die containers opgestapeld zijn. Mijns inziens kan daar niemand in of uit.

Bedenk deze vrouw heeft heel veel volgers, ze haalt ook het geloof christendom erbij, dat trekt ook luisteraars. Ze praat met een perfect Amerikaans accent.

Ik zeg niet dat volledig bewijs heb maar mijn gevoel zegt dat deze vrouw een scammer is die met haar verhaal wellicht tienduizenden of honderdduizenden dollars ontvangt van haar volgers.

 
We moeten zeer alert zijn op dwaalsporen die worden uitgezet en bedoeld zijn om ons in diskrediet te brengen, daar heb je helemaal gelijk in.

Mike

 
Weet iemand wat er met Florida is? Is het echt waar dat die Dam met vervuild water op breken staat? Is dit straf vd Deep State, eerst Texas straffen en nu Florida omdat ze open zijn gegaan en Florida is een echt Trumpstaat.

In China zou er ook een Dam instorten maar daar heeft de MSM het nauwelijks over?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.688
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan