The Great Awakening

En daar is je antwoord:
The gabby conspiracy theorist is beloved of British and American hacks in Moscow as he will pretty much say anything to suit their agendas.
Fake news dus. Ik zie BoJo wel aftreden. Zijn rol in het script wordt steeds duidelijker: meegaan met de lockdown-waanzin totdat de Britten massaal gaan roepen om zijn aftreden. Ik verwacht dat de Britten nog voor het eind van het jaar nieuwe verkiezingen hebben en Nigel Farage tot premier kiezen. Toeval dat Farage zijn partij heeft omgedoopt tot Reform Party en dat dit een ANTI-LOCKDOWN partij is? Dacht het niet.

Mike

lb2f4l9fwq3i1q4a9984oyh3h8c9qtxe.jpg

Mike

Heb vertrouwen, believe the plan. Controleer je emoties/jezelf en zend geen negatieve spirituele energie uit. Want uiteindelijk moet je uitleg geven voor je acties maar ook voor je passiviteit.

Herinner dat Trump ze (Dems) in 2018 de House heeft laten winnen zodat ze verder zouden gaan met hun bedrog om zodoende alles bloot te kunnen leggen.

Let ook op in China : de Chinese Yuan is gezonken. Zou dit gebeuren als Biden zou winnen ? De president van Huawei is ook ´´plots´´ dood.

Het is een grote sting, voterfraude, media, .... Drain the swamp. Let the people see it.

Censuur van vele kanalen, stopt het hierbij voor hen ?

Laat je niet afleiden, de wedstrijd is nog bezig en zal uiteindelijk aan de groene tafel beslist worden. Supreme Court. En met die Amy erbij zitten we goed, waarom maakten de Dems zoveel bombarie over haar ?

Daarnaast Guliani is een echte Pitbull.

Maw we wisten wat er ging komen en weten wat er gaat komen. Dit is nog maar het begin. De verandering is ingezet maar we moeten wel verder gaan, opgeven is voor loosers.

Het grote doorslaap moment van mijn zus  , dit wil ik even delen , ik ben een enorme Trump fan en draag al sinds de verkiezingen een Trump shirt , mijn zus stuurt net op de fam app een filmpje dat Trump de troon afgegooid wordt , ik stuurde een smile 😃 met gelukkig wordt hij opnieuw president  , waarop mijn zus schrijft laat die gestoorde ouwe gek het aub niet worden !  Ik heb terug geschreven laten we deze app zuiver  en puur voor familie momenten houden ! Ik heb even gehuild , er is sinds de crisis een enorme kloof tussen ons ontstaan, ze gaat helemaal mee met de media , politiek , en de corona maatregelen , vaccinaties helpen de wereld te herstellen van ziektes , en meer controle over de mensheid is goed en zal terrorisme terugdringen ! Ik laat het los maar ongelofelijk dit weer ...gr Assie .

Het is hier denk ik nog niet echt vernoemd maar vlak voor de verkiezingen (op 30/10) lag er een enorme vloot marineschepen van de VS en Japan in de Phillipijnse zee, dus niet ver van China. Het kan haast niet anders dan dat iets met de verkiezingen te maken had. Was het een waarschuwing aan China om het niet te ver te drijven ? Biden heeft immers dubieuze banden met China. Vanwaar dit machtsvertoon ? Dat de democraten gingen frauderen was een zekerheid. Was China, naast inmenging in de verkiezingen nog iets anders van plan ?

Assie: het is angst bij je zus, ik zie het ook bij veel mensen, vooral angstige mensen met b.v. een jeugdtrauma (onveilig gehecht) lopen veel gemakkelijker slaafs achter de domme roeptoeters aan. Ik wens je er sterkte mee en hoop dat het weer goed komt tussen jou en je zus.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.595
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan