The Great Awakening

Tg8p80r5cp9w320scxiw4sd3aim4829re.jpg

Mike

T5txzdzg0slt6c2l5dq8p2wevwiejx5br.jpg

De filmproductiemaatschappij Castle Rock (!!!) heeft deze set nog over van diverse Hollywood-films. You're watching a movie.

Mike

Ja, natuurlijk missen we Trump.

Soms denk ik wel eens: "Nou dan laat het de mensen maar eens voelen nu onder Biden".

Maar de slapende massa past bij sleeping Joe. Zij zullen alle maatregelen omarmen en niet eens weten wat er allemaal gebeurt, maar het is goed want het is niet Trump. Zo steken we erin in 2021. Net zoals het Covid-sprookje. Het is allemaal goed, zelfs de avondklok zal omarmd worden als het grootste goed. Ze zullen schreeuwen om nog zwaardere maatregelen als de avondklok er is.

Dorothé

Ja Mike, ik doel ook op de sleeping massa. De anderen, zoals de Q-volgers, weten beter. Het gaat goed komen, maar vergt nog een langere adem.

Ik zal hem opbrengen. Ik kan de ogen niet meer sluiten en zal voor de waarheid blijven opkomen. Zal nooit met de leugen kunnen meegaan. Ze kunnen alles afpakken, maar mijn brein blijft vrij.

Dorothé

Ook ik gooide bijna de handdoek in de ring, ook ik zat met een biertje en een zakje chips (beter dan popcorn) te wachten op Het Moment! Maar Dave had gelijk en Q ook, hoe ziet het eruit als Trump op Nationale tv komt vertellen over een DeepState? Ik heb het al eerder gepost (niet vanuit ego overigens) dat ik het raar zou vinden als Trump én de Militairen uit de doeken zou gaan doen hoe het spel in elkaar zit, net zoals Dave ons vertelde. Maar hoe het dán zou gaan wist ik niet en dus wachtte ik net als de meesten van ons op EBS en Blackouts. Het lastige van Q is dat het lijkt alsof de datum met arrestaties en onthullingen vooruit wordt geschoven alsof je achter een wortel aanloopt aan een touwtje. Maar dat is niet zo, de datum wordt niet verschoven maar we weten de datum niet want als wij het weten..... Precies!

Dus ik heb de laatste 2 podcasts van Dave gezien en geloof nog steeds dat er een plan is. Ik houd de lijn nog vast met jullie voor de komende 4 weken, minimaal. I am in! Er zijn ook heel veel goede mensen op deze wereld en niemand wil dit écht en hoe meer de maatregelen worden aangescherpt des te meer mensen iets beginnen te vermoeden, niet dat ze wakker worden maar ze beginnen het vermoeden te krijgen dat er iets niet klopt. Zeker als straks dat enge virus weg is in de USA. En als je eenmaal dat gevoel hebt ga je nooit meer terug. Have faith in Humanity

Forum statistieken

Onderwerpen
4.666
Leden
8.697
Nieuwste lid
Varanasi
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan