The Great Awakening

Ik weet dat er mensen zijn die Jordan Sather niet zo zien zitten. Toch vind ik dit een bijzonder goede video die mijn onderbuikgevoelens omtrent Charlie Ward, Simon Parkes en Robert D. Steele bevestigt.

Unpopular Opinions On The Pope Being Arrested & Trump Invoking The Insurrection Act

https://rumble.com/embed/va0xbl/?pub=4

This is an incredibly exciting time to be a tech entrepreneur. More than half of our country (& world) is looking for an alternative to Apple and Google
Elon Musk could overtake them both virtually overnight if he announced an E-phone with its own operating service. Elon Musk the future is yours if you want to do it. Tech creators are now being told they have to censor millions and millions of people including a sitting President if they want to exist in the Apple and Google store.
We hate both of these companies.
Give us an alternative.
Candace Owens

SidneyPowell1

Tj7zhfkrwdr55fzwi59ya8kh3xqj3wa9c.jpg

Ik weet dat er mensen zijn die Jordan Sather niet zo zien zitten. Toch vind ik dit een bijzonder goede video die mijn onderbuikgevoelens omtrent Charlie Ward, Simon Parkes en Robert D. Steele bevestigt.

Wat zegt jou gevoel daar dan over Medusa?
Ik ben het met deze Jordan eens voor wat betreft de tweets van Lin Wood. De tweets zijn erg vreemd. De vraag blijft of hij dit als waarheid heeft willen verspreiden of om een andere reden. Iemand een vermoeden?
Of het is het een valse account geweest en zijn we allemaal de verkeerd account van Lin aan het volgen geweest? Persoonlijk begint mijn geloofwaardigheid behoorlijk naar het 0 punt te dalen.

Ik ben het ook met hem eens hoor. Wim visscher en Peter Bierhof hebben het er ook steeds over dat ze uit zeer betrouwbare bron hebben vernomen blabla
Hoezo zou ik dat zomaar aannemen? Ik heb zeer zeker ook vraagteken bij Charlie Ward. Erg lastig momenteel om de juiste info te vinden. Ook op andere kanalen zijn er zoveel dwaalsporen.

Nou Sampjes, zo dadelijk komt er een speech van Trump. De meest betrouwbare bron waarvan we benieuwd zijn wat hij te zeggen heeft. Hier nog een keer de link naar de speech. Over de vlag die halfstok hangt. Iedereen bedenkt ze eigen verhaal. Dat zou zijn omdat Trump dan iedereen gaat arresteren. In werkelijkheid is het vanwege die politieman die overleden is.

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0Rb3S90mW1j_0kVcl0F0S5wcD3KVV3ed_NNKqyuj0wG2hqGP3wUwjlnK0

@Binc, klopt het dat de speech pas over 2 uurtjes begint? Ja direct van Trump is voor mij nu eerlijk gezegd de enige betrouwbare bron, verder laat ik het ook los. Afgelopen week kwam er zoveel info ineens van alle kanten dat ik een ‘pauzeknop’ had ingelast en dat raadt ik iedereen aan!

Dat heb ik idd ook in beeld staan. Heb de pagina nog even ververst en er staat 21:15 uur. Ja, heel veel info. Ben zelf ook in sommige dingen getrapt hoor. Pauze is soms nodig. Heb jij niet dat als je pauze hebt je alsnog GEEN pauze hebt? Tip, bij echte pauze moet je echt alles uitschakelen. telefoon, niet kijken op social media etc. En dan...? Ben je niet zichtbaar en je tel niet uit dan weet men je te vinden met de vraag of er nog nieuws is. Ik ben dan ook benieuwd wat Trump te zeggen heeft straks. Wie weet krijgen we veel meer duidelijkheid. Ik hoop het maar durf het haast niet meer te geloven na alles wat er deze week gebeurd. Dus ik laat me maar verassen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.623
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan