The Great Awakening

Nieuw bericht van Joe M. Ik doe hem maar even kopiëren en plakken i.p.v screenshot. Dat is makkelijker voor DeepL:

@·5 minuten geleden
3.8k

Update thread:
Lets recap on what we know for sure:
1. Trump will get past 270.
2. Patriots always knew that pallets of fake Biden ballots were sent from China to inject into states that needed them.
3. Enemy strategy is to delay calling guaranteed Trump states to fake perception of a Biden win.

Next phase:
1. Soon (hopefully by end of week), last states will report, and Trump's 270 target will be reached.
2. As soon as he is declared winner, the entire Deep State kingdom and their media allies will fiercely push a narrative of a "stolen election" by a dictator.
3. They will initiate some worrying kinetic actions like power outages, downed social media and rioting.
4. I'm going to skip this step because we can't know how patriots will crush it.
5. Recounts and ballot fraud exposure will reveal the true size of the Red Wave.

This is what freeing ourselves from globalist tyranny feels like. At least we aren't getting musket shots to the face. HOLD THE LINE! WE GOT THIS. 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

EEN BOODSCHAP VOOR ALLE
"CRAZY CONSPIRACY THEORISTEN"
en GENEZERS daarbuiten;

(Vertaalde tekst van YouTube filmpje)

Aan jullie allemaal die zijn uitgelachen, misbruikt op sociale media en jarenlang gek zijn genoemd, maar die nog steeds opkomen voor waar je in gelooft en proberen de waarheid aan het publiek te vertellen. Je hebt vrienden en familie verloren, je bent belachelijk gemaakt en toch spreek je nog steeds je waarheid.

Voor alle hippy's, lichtwerkers, sterrenzaden, wayshowers en alternatieve therapeuten die zich altijd vervreemd en anders hebben gevoeld, maar nooit zijn opgehouden om die persoon te zijn die probeert de dingen een ander perspectief te bieden. Je leerde over Energy Healing, Kristallen, Moeder Gaia en Healing-therapie terwijl de mensen om je heen lachten. Je was anders en raar en was nooit iemand die zich conformeerde.

Voor de gevoeligheden en empaths wiens harten breken met de kennis over de mensenhandel en de pedofielen netwerk en meer ...
Degenen die wakker werden en beseften wat er in de wereld aan de hand was, en hun hart in een miljoen stukjes moesten laten breken terwijl iedereen in hun leven gewoon dacht dat ze gek aan het worden waren. Je moest dat allemaal alleen onder ogen zien en het brak je hart, maar jij
deed het en je zag dat onder ogen
DONKERE NACHT VAN DE ZIEL
als een koning en een koningin !!

Voor die Oude Zielen die elke dag proberen de mensheid te helpen, die zich geïsoleerd en anders voelen en die veel vrienden en familieleden hebben verloren tijdens het ontwaken. Degenen die niet meer uitgaan, degenen die onderzoek doen tot er dagen voorbij zijn gegaan, degenen die opstonden en durfden te zeggen wat niemand anders zou doen. Degenen die hun leven aan het ascensieproces hebben gewijd...

Ik neem mijn hoed af voor ieder van jullie. Dit proces is het moeilijkste dat iemand ooit zal moeten doen en je moest het eerst doen!
Elke dag worden er steeds meer mensen wakker. Ik weet dat het moeilijk is en je voelt je uitgeput en soms uitgeput door de negatieve reactie die je krijgt, maar blijf sterk, want deze strijd zal snel voorbij zijn en de wereld zal het snel weten
WAT WE DOEN EN WAAROM WE HET DEEDEN.

Where We Go One, We Go All.

Over deze tijd zal in de geschiedenis worden gesproken en jullie inspanningen om de mensheid wakker te schudden en te genezen zullen niet alleen ons bestaan ​​op Planeet Aarde beïnvloeden, maar het zal alles in het Universum beïnvloeden.

Dit is een galactische gebeurtenis en je hebt deze opdracht gekozen voordat je incarneerde in deze tijdlijn. Je hebt ervoor gekozen om hier nu te zijn!

Je bent een GODDELIJK WEZEN.
VERGEET NIET WIE JE BENT!
JE HEBT DIT!

Hier het filmpje met gesproken woord

https://www.facebook.com/100050015443982/posts/183834166627097/

Uit dit filmpje van Medusa dat de stem biljetten uit China komen. Dat kunnen zomaar de stemmen van de zogenaamde doden zijn? Wat jammer dat hij negatief is over Qanon. Maar ook Baudet en Haga.

Is hij negatief over QAnon? het is meer het ongeduld denk ik. Hij benoemt hoe de spelletjes meestal gespeeld worden mbt de politiek. Ik vind het een mooie uitleg.

Nee, hij geeft aan er niet in te geloven. Dat mag, ik heb het wel gedeeld maar met behoorlijke tegenzin eerlijk gezegd.

Zo, dat zijn een hoop berichten op 1 dag!

Uiteraard wordt de mainstream media met argusogen gevolgd, maar evenwel de theorieën, memes en plaatjes die op social media in de rondte gaan.

Alsjeblieft N.. Ik was er ook even blij mee. Ik kreeg zelfs een heel dankbaar mailtje van stille meelezer. Dit hebben we af en toe nodig 🙏🧡

Tdv99o8wm0lpg9h1dp0asqm6042lz1v3l.jpg

Mike

Heel mooi, en o zo waar!

👇👇👇🙏

Waar verbindt jij je mee?

Het COVID-virus heeft een trilling van 5.5 hz en sterft boven de 25.5 hz.
Een hogere trilling geeft mensen meer bescherming tegen virussen.
De redenen voor het niet hebben van een hoge trilling kunnen zijn:
Vermoeidheid
Angst.
Zenuwachtige spanning.
Woede,
Ik haat het
* En dus...... moeten we hoog trillen zodat de frequentie ons immuunsysteem niet verlaagt.*
De frequentie van de aarde vandaag is 27.4 hz. maar er zijn plekken die heel laag trillen zoals:
Ziekenhuizen
Assistentiecentra.
Gevangenissen
Ondergrondse etc.
Daar zakt de trilling naar 20 hz of minder.
Voor mensen met een lage trilling wordt het virus gevaarlijk.
Pijn 0.1 tot 2 hz.
Angst 0.2 tot 2.2 hz.
Irritatie 0.9 tot 6.8 hz.
Lawaai 0.6 tot 2.2 hz.
Trots 0.8 Hz.
Superioriteit 1.9 Hz.
Een hogere trilling daarentegen is de uitkomst van het volgende gedrag -
Vrijgevigheid 95 hz
Dankbaarheid 150 Hz
Compassion 150 Hz of meer.
Liefde en medeleven voor alle levende wezens 150 Hz en meer.
Onvoorwaardelijke en universele liefde vanaf 205 hz
Dus... kom maar op...
* Hoger trillen!!!*
Wat helpt ons om hoog te trillen?
Liefdevol, glimlachen, zegenen, bedanken, spelen, schilderen, zingen, dansen, mediteren, yoga, Tai Chi, wandelen in de zon, genieten van de natuur.
Voedsel eten dat de aarde ons geeft. Etherische olien. Er zijn er die hebben frequenties over de 500 hz

Bronwater drinken.
Deze helpen ons om hoog te trillen.
* De trilling van het gebed alleen gaat van 120 tot 350 hz *
Dus zing, lach, heb lief, mediteer, speel, bedank en leef!
Laten we hoog trillen
De originele bron van deze informatie is afkomstig van het boek Power vs Force.
Gebaseerd op David R Hawkins ' doctorale scriptie.
#BeyondEarth #beherenow
Geïnspireerd door Annette Wilford
dank je wel Jason Micheal Maloney en Sander Schouten voor de tekst!! ❤
Met dank aan Loylou van Asbeck💜

Forum statistieken

Onderwerpen
4.581
Leden
8.681
Nieuwste lid
Drominique
Word vaste donateur van dit forum