The Broth Bar Maastricht

Tanja

Well-known member
We zijn aan het aftellen, 26 september gaan (eindelijk) de deuren open van http://thebrothbar.nl.
Echt eerlijk, lokaal, grasgevoerd, bio, glutenvrij, gefermenteerd en natuurlijk lekker eten in deze dagzaak.
Zorgeloos alles bestellen van de kaart omdat het klopt. We maken gebruik van goeie vetten, Keltisch zeezout, langsgetrokken bouillons, rauwmelkse zuivel en onbewerkt zoet. De droom van elk forumlid!
 
Ik schrijf het me meteen op.

Gefeliciteerd voor jullie geweldige zaak. Fijn dat het in Maastricht is. Charlotte zal ook wel mega blij zijn.

Tot gauw.

Dorothé
 
Fantastisch! Heel veel succes Tanja!

Als ik ooit weer eens in buurt ben kom ik zeker langs, het is maar 343 kilometer vanaf hier ;-)
 
Wat mooi Tanja, heel veel succes en als ik id buurt ben (is ook zon 300 km) dan kom ik zeker bij jullie eten.
 
Hi Jasper, dat zal wisselen, maar als je weet wanneer je komt kun je dat ff checken bij mij.
 
Hi Tanja,

Goed nieuws zeg, ik wens jullie heel veel succes en veel blije en tevreden klanten toe. Als we ooit in de buurt zijn komen we zeker bij jullie eten.

Mooie website.

Liefs,
Lia
 
Super zeg. Ik zag het al op facebook. Hopelijk snel een vestiging hier in het westen. En als ik in de buurt ben kom ik zeker kijken en proeven. Heel veel succes.
 
Gefeliciteerd! Jammer dat het zo ver weg is voor mij. Klinkt goed!
 
Leuk om jullie reacties te lezen. Helaas niet voor iedereen om de hoek natuurlijk. Maar zeker van harte welkom!
 
Hoi Tanja, ik zou zeker bij jou komen eten als het in de buurt was en wens jullie veel succes.

Mag ik asjeblieft wat opbouwende kritiek leveren over de website?

Ziet er gewoon hartstikke leuk uit. maar: ik kan de letters niet lezen, vooral van het menu NIET. De groene achtergrond begrijp ik, is ook passend bij jullie thema maar dan zouden de letters zwarter moeten zijn. Sterker nog, als ik een menu zou willen weten (van wie dan ook) en ik kan het niet lezen zou ik afhaken.
tegenwoordig kom ik dit fenomeen vaker tegen.
Lieve Tanje, ik vertrouw er op dat je begrijpt dat ik je niet wil kwetsen, het is goed bedoeld.

 
Hi Liesje, ik weet dat je het goed bedoeld. Snap het wel hoor, die moderne designburo's ook ?
 
Tanja, ik zou graag deze donderdag of vrijdag langskomen voor een kop bouillon en een gesprek over jullie onderneming. Heb je daar tijd voor?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan