Text editor

Duidelijke uitleg Jim! En mooi die extra functies.
Het invoegen van afbeeldingen vanuit visueel lijkt mij een zeer waardevolle optie!
Dat is in elk geval mijn mening. Mike heeft uiteraard de eindbeslissing hierin. Wat vind jij Mike?

Oh trouwens Jim, We hebben nog last van een ander ding. Als er berichten worden geplaatst dan verschijnt dit niet op de homepagina zoals dat voorheen ooit wel was. Is dat ook een probleem welke je op kan lossen?
 
 Als er berichten worden geplaatst dan verschijnt dit niet op de homepagina zoals dat voorheen ooit wel was. Is dat ook een probleem welke je op kan lossen?
Daar ben ik al eens mee bezig geweest Binc. Zit wat dieper... ;)

Wordt vervolgd!
 
Binc, ik bedoelde Visueel. Ik vind het totaal onlogisch dat als iets lichtgekleurd is het dan aan staat, daardoor haal ik het iedere keer door elkaar. Voor mij staat iets aan als het donkergekleurd is, want dat zie ik als een soort highlighten. Dus best handig dat Visueel!

Jim, dank voor het sponsoren van die plugin, wat mij betreft mag-ie blijven en het is alleen maar even wennen, zoals je in het filmpje zegt. Trouwens best cool als je op deze manier ook met ons kunt communiceren als webmaster, wat mij betreft houden we dit erin!

Mike
 
Daar ben ik al eens mee bezig geweest Binc. Zit wat dieper…

Wordt vervolgd!
Ah oke, Jim, ik snap het. Ja, het resultaat daarvan is natuurlijk erg afhankelijk van hoe diep je moet graven. Dat kan uiteraard goede resultaten opleveren. Anderzijds kan het ook leiden tot een server error. In dat geval is het zaak om het voorlopig logischerwijs beter even hogerop te zoeken.
Het vervolg zien we graag tegemoet! Leuk dat je hier aanwezig bent. Blijf je ook? Dan houden we dit inderdaad erin zoals Mike hierboven aangeeft!

Binc, ik bedoelde Visueel. Ik vind het totaal onlogisch dat als iets lichtgekleurd is het dan aan staat, daardoor haal ik het iedere keer door elkaar. Voor mij staat iets aan als het donkergekleurd is, want dat zie ik als een soort highlighten. Dus best handig dat Visueel!

Ja Mike, Tekstueel gezien is het zo onlogisch als het donker gekleurd is. Geen punt dat je het door elkaar haalt. Misschien dat het nu zaak is niet in highlight te visualiseren. Wat denk je van lowlights? Maakt dat het een beetje logischer?
 
Tjxr82r11ejfblnvxshi2ite9ls5o95cw.jpg
 
Ik vind het totaal onlogisch dat als iets lichtgekleurd is het dan aan staat, daardoor haal ik het iedere keer door elkaar. Voor mij staat iets aan als het donkergekleurd is, want dat zie ik als een soort highlighten.
Je moet het zien als voor en achter. De actieve tab staat vooraan en is licht. Die donkere staat er achter "in de schaduw".

De actieve tab is ook dezelfde kleur als de toolbar en hoort daar dus bij.
 
Maakt niets uit, zal wel met mijn brein te maken hebben. Ik ben er al aan gewend dat het voor mij andersom is, no probs. Dank voor deze plugin, Jim!

Mike
 
Ga naar Visueel en gebruik de meest rechtse knop in de balk bovenin (naast de paperclip). Upload vanuit je computer en plaatsen maar!

Mike
 
testen wikileaks linkje plakken

https://wikileaks.org/plusd/cables/06CARACAS2063_a.html

 
Ik zie nergens visueel staan? Of kan dat niet via de telefoon, zeker alleen vanaf de pc?
Ik wil een foto vanaf mijn telefoon uploaden.
 
Ja die foto had ik al gezien op pagina 1 maar op mijn telefoon heb ik helemaal geen keuze voor visueel? Ook het image icoontje bestaat bij mij niet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan