Tekorten van materialen, voedsel etc.

Als je het koud hebt, kan je ze ook gelijk aansteken:)
Heb ik al eens geprobeerd. 🔥 Ik bleef van buiten een blanke man maar nadat de vlam naar binnen was geslagen nu van binnen een zwarte man. Helaas is dat voor D666 nog steeds niet voldoende ... wit + man = big no-no. Krijgen ze diversiteit is het nog nie goed!?
 
If censored:
 
Laatst bewerkt:
Het westen begint bij te draaien:



Bang voor een volksrevolutie?

Mike
 
Het westen begint bij te draaien:



Bang voor een volksrevolutie?

Mike
In Blckbx tv. hadden ze vanaf min. 3 het er over. De dag daarna werd al weer heel anders in de media bericht. De burger heeft van de dalende gasprijzen geen profijt.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Goed idee, ik kon ook maar een beetje verlagen.
Is via besloten TG groep dus ik kan geen linkje toevoegen:


Ik heb zojuist weer ingelogd bij "mijn Energiedirect"
Mijn termijnbedrag is verhoogd van € 255,- naar € 745,-
Ik heb mijn termijnbedrag weer teruggebracht naar € 255,-
Je zou denken dat dat niet kan. Als je je termijnbedrag meer dan 10 % verlaagd kan dat niet omdat Energiedirect je wil "beschermen" tegen verrassingen bij de volgende afrekening. Vuile huichelaars.
maar het is heel simpel..... je verlaagd je maandlasten met net geen 10 %....... en je drukt op opslaan. Vervolgens druk je op sluiten....
Daarna ga je opnieuw naar termijnbedrag..... weer verlagen met net geen 10 % enz. enz.
Ik ben niet van plan om mezelf en mijn gezin in de armoede te storten om de aandeelhouders van de energiemaatschappijen te spekken.
en mocht ik aan het eind van het jaar flink bij moeten betalen....
Daar ga ik dan een heel langdurige afbetalingsregeling voor treffen.
Rutte heeft gezegd dat er niemand wordt afgesloten. ( voor wat zijn belofte waard is)
Maar als we dit massaal gaan doen denk ik dat we sterker komen te staan. De prijs wordt bepaald door wat een gek er voor geeft. Dat is bij medicijnen al heel lang zo.
Deze regering en de grote jongens van de grote bedrijven zijn bezig ons land systematisch naar de kloten te helpen.
Daarom: Sta op en ga in verzet tegen alles wat er op dit moment speelt.....
Stop met veel geld te betalen voor Energie.... En als er ooit nog eens gestemd gaat worden...... Stem nooit meer op deze witteboorden criminelen.
Ik roep iedereen op om mijn voorbeeld te volgen en dit zoveel mogelijk te delen.


(Auteur onbekend)
 
Ik zat zojuist te luisteren naar Sven Kockelman met Jan Rotmans.
Zeer interessant wat ze daar bespreken.
De toekomst van onze energie. Ook electra wordt schaars plus grondstoffen. China zorgt er al voor dat ze grondstoffen hebben.

 
Ze durven het niet aan, zijn bang voor een volksopstand. Zie ook dit bericht:


Mike
 
GNG ??
Die Jan Rotmans bedoelde het voor de komende jaren Wereldwijd.
Kunnen we het wereldwijd tegenhouden?
Misschien, als de opstand wereldwijd groter wordt?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.449
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan